۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۰۴
کد خبرنگار: 1427
کد خبر: 83799170
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹ پروژه عمرانی و خدماتی روستایی در چرداول در دست اجرا است

ایلام - ایرنا - فرماندار چرداول گفت: ۹ پروژه عمرانی و خدماتی در حوزه روستایی در این شهرستان با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست ساخت و اجرا است.

الیاس فتاحی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی روستایی شهرستان چرداول اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل  این پروژه ها اعتباری افزون بر ۴۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی و  بنیاد مسکن هزینه می شود.

وی افزود: این ۹ پروژه های عمرانی شامل، کانال سنگی، سیلبند، احداث دیوار حائل و آسفالت در روستاهای گدمه، صیدنظری علیا، کل کل، دراشکفت، شله کش، گلمه، میان قلعه، جوب سرخ علیا و قریب است.

فرماندار چرداول یادآور شد: رشد و توسعه متوازن در روستاها حاصل نگاه و توجه دولت بوده و در این ارتباط گام های اساسی در زمینه های مختلف در این شهرستان برداشته شده است.

فتاحی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید نگاه جدی به توسعه روستایی دارد، گفت: با برنامه های دولت در راستای توسعه روستاها امروز شاهد سکون جمعیت در روستاها و بازگشت شهرنشینان به روستاها هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام هم در این بازدید گفت: در شهرستان چرداول جهت احداث و تعمیرات واحدهای مسکونی تاکنون اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال با اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بلا عوض پرداخت شده است.
حبیب اله محبی افزود : همچنین تعداد ۲۳ هزار کیسه سیمان رایگان برای احداث و تعمیرات ۸۶۰ باب مسکن روستایی اختصاص یافته که در حال اجرا هستند.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰کیلومتری ایلام قرار دارد. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha