چراغ سبز دولت انگلیس برای ادامه لیگ جزیره از اول ژوئن پشت درهای بسته

تهران- ایرنا- براساس تایید دولت انگلیس، رقابت‌های ورزشی در این کشور از جمله لیگ برتر جزیره می‌توانند از اول ژوئن و پشت درهای بسته فعالیت خود را از سر بگیرند.

لیگ برتر انگلیس به دلیل پاندمی کرونا، از هفته منتهی به هفتم مارس متوقف شده است و «میکل آرتتا» سرمربی آرسنال و «کلم هادسون اودوی» ستاره چلسی در میان شخصیت های برجسته‌ای هستند که در این لیگ به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.

در تنیس نیز رقابت‌های ویمبلدون برای نخستین بار از جنگ جهانی دوم به بعد، لغو شد.

با این وجود، حالا بدنبال تسهیل مقررات مربوط به قرنطینه، ورزش انگلیس چراغ سبز ادامه رقابت‌ها را پشت درهای بسته دریافت کرده است.

این دومین فاز تسهیل قرنطینه سراسری در انگلیس است؛ اقدامی که از ابتدای ماه آینده آغاز  و بازگشایی تعدادی از کسب و کارهای خُرد و غیرضروری و همچنین مدارس گروه‌های سنی مشخصی را نیز شامل می‌شود.

لیگ جزیره امروز (دوشنبه) نشست خود را برای تعیین تاریخ از سرگیری رقابت‌ها برگزار می کند و بزرگ‌ترین مانع بر سر پیگیری مسابقات، عدم تمایل تیم‌های در منطقه سقوط برای بازی کردن در زمین بیطرف است زیرا چنین اتفاقی در عمل بخت آنان را برای کسب سه امتیاز ارزشمند خانگی از آنان می‌رباید.

با توجه به ضرب الاجل یوفا به لیگ های سرتاسر اروپا برای ارائه برنامه‌های خود به منظور ادامه مسابقات داخلی، لیگ برتر انگلیس تاکید کرده است که همچنان بر تمایل خود مبنی بر اتمام رقابت‌ها متحد است.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha