۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
کد خبر: 83782168
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رفعتی: بهتر است «مجیدی» در مورد اعترافات داور صحبت نکند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸
کد خبر: 83782168
رفعتی: بهتر است «مجیدی» در مورد اعترافات داور صحبت نکند

تهران- ایرنا- رییس سابق دپارتمان داوری گفت: من از «فرهاد مجیدی» خواهش می‌کنم که در مورد اعترافات داور صحبت نکند تا جامعه فوتبالی بیشتر از این متشنج نشود.

«داود رفعتی» روز یکشنبه مقابل فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران در مورد مصاحبه‌های اخیر داوران و پرده برداشتن از اشتباهات داوری در گذشته، اظهار داشت: داور فعال بهتر است که در هیچ کدام از مصاحبه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی شرکت نکند. دوستانی که این صحبت‌ها را کردند، کار اشتباهی انجام دادند و اگر قرار است مصاحبه‌ کنند بهتر است از علایق و تفریحات خود بگویند چرا که این اعترافات کار درستی نیست. شما آیا در فوتبال جهان دیده‌اید که داوری بگوید اشتباه کردم؟ اشتباه داوری در تمام بازی‌ها رخ می‌دهد و هیچ‌کسی نمی‌تواند تضمینی دهد که در آینده اشتباهی نمی‌کند.  

وی ادامه داد: اشتباهات داوری بازی استقلال، اشتباه مستقیم داور نبود بلکه کمک داور و داور پشت دروازه در آن بازی یک تصمیم گرفتند. نباید به گذشته برگریدم زیرا این بازی تمام شده است. من از «فرهاد مجیدی» دوست خوبم خواهش می‌کنم که جامعه فوتبالی را متشنج نکند و دیگر به این موضوع نپردازد. در تمام بازی‌های لیگ برتر که انجام شد اشتباهات داوری وجود داشته و تمام تیم‌ها از این اشتباهات ضرر کردند. تیم‌ها و داورها نباید رو به روی همدیگر قرار گیرند چرا که برای فوتبال ما خوب نیست.

وی در مورد مصاحبه‌ «علی خطیر»، گفت: من در مورد او صحبت نمی‌کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha