۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83778405
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باند ۶ نفره سارقان طلا دربندرعباس دستگیرشدند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
کد خبر: 83778405
باند ۶ نفره سارقان طلا دربندرعباس دستگیرشدند

بندرعباس- ایرنا- فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان طلا و کشف ۹ کیلوگرم طلای سرقتی در بندرعباس خبر داد.

سردار غلامرضا جعفری روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: با مراجعه یکی از طلافروشان بندرعباس به پلیس آگاهی و اعلام شکایت مبنی بر سرقت ۹ کیلوگرم طلا به ارزش بیش از ۶۰ میلیارد ریال از مغازه وی بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار پلیس قرارگرفت.
وی بیان داشت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی با انجام اقدام های فنی و بهره گیری از شیوه های پلیسی به شاگرد مغازه شک کرده و با هماهنگی قضایی و  اطلاعاتی متهم را در بندرعباس دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با دلایل و مدارک موجود و بازجویی فنی به ناچار لب به اعتراف گشود.
وی یادآورشد: شاگرد طلا فروش معترف شد در روز تعطیل ۹ کیلوگرم طلا را با همدستی فرد دیگری از مغازه شاکی سرقت کرده و به اتفاق پدرش به مغازه ای دیگر در یکی از محلات بندرعباس انتقال داده اند.
سردار جعفری خاطرنشان کرد: سارقان پس از آب کردن طلاها و تبدیل آن ها به شمش تمامی اقلام سرقتی را به یکی دیگر از اعضای این باند داده تا در یکی از استان های همجوار به فروش برساند.
وی ادامه داد: سرانجام درسه عملیات غافلگیرانه و ضربتی هر ۶ نفر از اعضای این باند که در سرقت مشارکت داشته اند، دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به جرم ارتکابی معترف شدند.
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۹کیلوگرم طلای سرقتی کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha