۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۵۲
کد خبرنگار: 989
کد خبر: 83773060
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اتخاذ تمهیدات لازم برای بازگشت زندانیان به مرخصی رفته در خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- روابط عمومی دادگستری خراسان شمالی اعلام کرد: تیم‌های غربالگری دانشگاه علوم پزشکی در ورودی‌ زندان‌های استان به منظور انجام تست غربالگری زندانیان اعزام شده به مرخصی، استقرار می‌یابند.

براساس گزارش روز شنبه این روابط عمومی، تمهید مقدمات بازگشت زندانیان اعزام شده به مرخصی با رعایت  شیوه نامه های بهداشتی نظیرغربالگری با لحاظ  اولویت بندی نسبت  به بازگشت زندانیان مرتکب جرائم سرقت و موضوع قانون مبارزه با جرایم مواد مخدر از مهم‌ترین مصوبات نخستین نشست ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار بود.

اعمال نظارت ها و مراقبت های لازم نسبت به زندانیان بهره مند از مرخصی توسط نهادهای امنیتی و انتظامی از دیگر مصوبات این ستاد بود.

پیشتر، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفته بود: ۵۶ درصد زندانیانی که شرایط ترخیص را داشتند، برای کاهش شمار زندانیان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مرخصی فرستاده شدند.

مجتبی محمدی با بیان اینکه تاکنون هیچ بیمار مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در زندان های استان شناسایی نشده است، گفته بود: در بدو ورود به زندان ها تمامی کارکنان اداری، یگان ها، سربازان و زندانیان ضدعفونی و غربالگری می شوند و همچنین تب آنان نیز صورت مستمر سنجیده می شود.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان شمالی گفته بود: حتی در ورودی زندان ها و همچنین ورودی بندها حوضچه هایی برای ضدعفونی کفش های افراد نیز ایجاد شده است.

در هر یک از شهرستان‌های بجنورد، شیروان و اسفراین یک زندان وجود دارد و یک کانون اصلاح و تربیت و یک بازداشتگاه نیز در بجنورد دایر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha