۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۰
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 83771352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم گران فروشان را معرفی کنند

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۸:۳۰
کد خبر: 83771352
مردم گران فروشان را معرفی کنند

قزوین - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: از مردم تقاضا داریم تا گران فروشان و کم فروشان را معرفی کنند تا با آنها برخورد قانونی لازم انجام شود.

هوشنگ محمدی گراوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، در قالب طرح ضیافت ۹۹ گشت زنی و نظارت های مشترک تعزیرات و معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت بر بازار و فروشگاه های محل عرضه کالاها به ویژه محصولات پرمصرف شدت پیدا کرده است.

این مسوول گفت: در بعضی محصولات از جمله حبوبات و شکر شاهد رشد قیمت بوده ایم که این موضوع متاثر از افزایش نرخ ها در کشور بوده و اصناف در این موضوع دخالتی نداشته اند اما هر گونه زیاد کردن خودسرانه قیمت ها با برخورد جدی تعزیرات همراه خواهد بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: تخلفات صنفی در ماه مبارک رمضان با بیشترین سرعت و در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

احمدی گراوند گفت: شهروندان می توانند گزارش های خود از تخلفات اصناف از جمله گران فروشی و یا کم فروشی را با شماره ۱۳۵ (دریافت گزارشات مردمی تعزیرات) در میان بگذارند و یا با شماره ۱۲۴ (دریافت گزارشات مردمی بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت) در میان بگذارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha