۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
کد خبرنگار: 1215
کد خبر: 83769761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برهم صالح بر ضرورت عدم بازگشت داعش تاکید کرد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲
کد خبر: 83769761
برهم صالح بر ضرورت عدم بازگشت داعش تاکید کرد

بغداد – ایرنا - «برهم صالح» رییس جمهوری عراق امروز (چهارشنبه) طی سخنانی در دیدار اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان این کشور با وی بر ضرورت عدم بازگشت گروه تروریستی داعش تاکید کرد.

بنا بر اعلام دفتر ریاست جمهوری عراق، صالح در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق همچنین بر ضرورت حفظ پیروزی ها، امنیت مرزها، ارتقاء ثبات در کشور از طریق تعقیب باندهای تروریستی داعش و عدم اجازه بازگشت به آنها تاکید کرد.

در این بیانیه همچنین خاطر نشان شده که در این نشست بر ضرورت حمایت و پیشتیبانی از همه نیروهای مسلح عراق و ارتقا توانمندیهای آموزشی و تسلیحاتی آنها تاکید شده است.

رییس جمهوری عراق همچنین خواهان افزایش تلاشها برای مقابله با ویروس کرونا و اجرای تصمیمات ستاد مقابله با کرونا برای پیشگیری از شیوع این بیماری شده است.

هستههای خفته گروه تروریستی داعش در هفتههای اخیر فعالیت خود را در استان های شمالی، غربی و شرق بغداد افزایش داده است.

داعش به تاکتیک قدیم خود در هدف قرار دادن تاسیسات زیربنایی از جمله دکلهای انتقال برق و حمله به شهروندان و استفاده از عناصر انتحاری در حملات تروریستی روی آورده است.

فرماندهی نیروهای مشترک نظامی عراق بارها تاکید کرده که بدون کمک گرفتن از خارج قادر به حفظ امنیت و سرکوب هستههای خفته و پسماندههای داعش است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha