۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 2521
کد خبر: 83734210
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تکذیب شد: تعطیلی معادن استان تهران

۱۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۳۴
کد خبر: 83734210
تکذیب شد: تعطیلی معادن استان تهران

تهران- ایرنا- برخی منابع از تعطیلی معادن به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان تهران خبر می دهند؛ خبری که در فضای مجازی انتشار پیدا کرد اما رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران این شایعه را تکذیب کرد.

تصمیم گیری در مورد تعطیلی یا ایجاد هرگونه محدودیت به خاطر کرونا با ستاد ملی مبارزه با کرونا است. این جمله ای است که این روزها مسوولان بر آن تاکید بسیاری دارند. آنها اعتقاد دارند که کرونا نباید به سلاحی برای به تعطیلی کشاندن کار و تولید در کشور تبدیل شود. البته هستند در این میان شبکه های اجتماعی و رسانه هایی که با انتشار اخبار ناصحیح در خصوص تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی به ترس و بی اعتمادی دامن می زنند؛ خبر تعطیلی معادن استان تهران نیز از این دست اخبار کذب است که در روز گذشته بازتاب فراوانی داشت که البته این خبر به سرعت توسط رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، تکذیب شد. 

شایعه: معادن استان تهران تعطیل شد

پاسخ به شایعه: یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در خصوص برخی اخبار منتشر شده در کانال ها و شبکه های مجازی مبنی بر تعطیلی برخی معادن به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان ضمن تکذیب این اخبار گفت: معادن، واحدهای صنعتی و تولیدی استان تهران فعال است و برنامه ریزی برای تعطیلی این اماکن انجام نشده است. تاکنون توصیه و دستورالعملی از سوی دولت در خصوص تعطیلی معادن، واحدهای صنعتی و تولیدی به دلیل شیوع کرونا داده نشده است. طبق روال گذشته برخی از معادن استان تهران نظیر شن و ماسه در أیام نوروز تعطیل می شود و این موضوع ارتباطی با این ویروس ندارد. برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دستورات و توصیه های لازم به واحدهای اقتصادی داده شده است. 

در همین زمینه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران تصریح کرد: براساس قوانین و نظام کنترلی محیط های کارگری و صنعتی پایش می شود. با شیوع ویروس کرونا تولید ماکس و محلول های ضدعفونی در استان افزایش یافته است. این اقلام بعد از تولید به سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داده می شود، آنان نیز این محصولات را اول در اختیار بیمارستان ها و در مرحله بعد بین داروخانه ها در سطح استان توزیع می کنند. 

سرخط اخبار پژوهش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha