تحقق جمع‌آوری بخاری‌های نفتی مدارس در سال ۹۸

تهران- ایرنا- رییس سازمان نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس گفت: اتفاقاتی چون تبدیل شدن بحران سیل به فرصت سازندگی، جمع‌آوری بخاری‌های نفتی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس، برچیدن مدارس خشتی و گلی و به ویژه رشد چشمگیر اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش از جمله موفقیت‌های ارزشمند سال ۹۸ بود.

به گزارش روز سه شنبه آموزش و پرورش، مهراله رخشانی مهر با صدور پیامی حلول سال نو و عید باستانی نوروز ۱۳۹۹ را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: خداوندگار عالم را شاکریم که توفیق خدمت در حوزه عمرانی نظام تعلیم و تربیت و به ویژه سهیم شدن در بنا نهادن مکان مقدسی به نام "مدرسه" را که بسی افتخار شایسته است یک سال دیگر نصیبمان کرد تا خدمتی هر چند کوچک، اما ارزشمند به دانش‌آموزان میهن اسلامی ارائه دهیم و سهمی هرچند اندک در ساختن آینده آینده‌سازان کشورمان داشته باشیم، ساختنی که آینده آنان را روشنتر ترسیم کند.

رخشانی مهر در بخش دیگری از این پیام عنوان کرد: در مسیر درخشان و مقدس مدرسه‌سازی، خوشبختی و کمال حقیقی کوشش برای سعادتمندی فرزندان این مرز و بوم است؛ افتخاری بزرگ، که خیرین مدرسه‌ساز به آن نائل گشته‌اند. نیک‌نامانی که برای رسیدن به بلندای بخشندگی، از وجود رها شده و از خود گذشته‌اند.

وی همچنین در این پیام نوروزی تاکید کرد : در سالی که گذشت علی‌رغم روزهای سخت و حوادث ناگواری که داشت به لطف پروردگار متعال و تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر مجموعه مدیران، کارشناسان و کارکنان سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و نیز همراهی ارزشمند خیرین و نیکوکاران نیک‌اندیش، توفیقات روزافزونی در توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی، به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته حاصل شد.

رخشانی مهر در بخش دیگری از این پیام عنوان کرد: امید آن دارم که در سال پیش رو نیز با توکل به خداوند متعال و بهره‌مندی از منویات مقام معظم رهبری که سال جدید را برای تغییر  محسوس در زندگی مردم، سال "جهش تولید" نامگذاری کردند، با انگیزه‌تر و پرقدرت‌تر از گذشته مسیر تعالی را طی نموده و تا نیل به اهداف مقدس حوزه عمرانی نظام تعلیم و تربیت که همانا فراهم کردن فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد است، همراه و همدل باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha