۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 83711243
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ستاد مقابله با کرونا گناوه نیازمند کمک رسانه‌ها است

گناوه – ایرنا – فرماندار گناوه گفت: ستاد مقابله با کرونا این شهرستان جهت انجام پیشبرد برنامه‌های پیش‌بینی شده در برابر این بیماری و آرامش و امنیت روانی جامعه نیازمند همکاری،همیاری و ارتباط تداوم خبرنگاران و مدیران شبکه های مجازی است.

غلامرضا مهرجو روز پنجشنبه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرایم  با خبرنگاران و مدیران فضای مجازی این شهرستان افزود: باوجود مشکلات و نارسایی‌ها و تلاش شومی که بیرون مرزها باهدف بی اعتمادی بین مردم راه افتاده باید یک صدای هماهنگی ایجاد و تلاش کنیم با کمترین هزینه و مشکل و همراهی مردم بر بحران بوجود آمده فایق یابیم.

وی اظهارداشت: نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در آرامش بخشی و تزریق امید به جامعه در این برهه بسیار مهم است و انتظار داریم در این زمینه بخوبی ایفای نقش کنید.

فرماندار گناوه افزود: باتوجه به روند دریافت آزمایش‌های مرتبط با این بیماری که زمان بر است ، به محض مشاهده علایم بیماری در فرد کار درمانی شروع شود.

وی گفت:  ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه از زمان شیوع این بیماری تشکیل و تاکنون چندین نشست برگزار و کمیته‌هایی در این زمینه راه اندازی و درحال فعالیت هستند.

مهرجو یادآورشد: از مردم نجیب و همیشه در صحنه این شهرستان انتظار داریم برای شکست بیماری کرونا در خانه بمانند و نکات بهداشتی را بخوبی رعایت کنند.

معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری گناوه گفت: پدیده کرونا امروز دغدغه تمام جهان شده و از هرجهت همه مسایل موجود را تحت سیطره قرار داده است.

دانیال اسفندیاری افزود: مردم بخصوص بازاریان مجتمع تجاری کمک شایانی در پیشگیری از مقابله با کرونا در سطح این شهرستان کردند و انتظار داریم این روند تا رسیدن به شرایط عادی تداوم داشته یاشد.

بازرس ویژه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بر بیمارستان های گناوه و دیلم گفت: شهروندان گناوه ای با کنترل و اقدام‌های پیشگیرانه ، نقش مهمی در پیشگیری از شیوع این بیماری ایفا و بهتر از دیگر شهرستان‌ها عمل کردند.

شهرام جلال پور افزود: یکی از برنامه‌های مدنظر، فراهم کردن تدارکات و تجهیزات و ایمنی پرسنل کارد درمانی  که در خط مقدم مبارزه با کرونا قراردارند است.

وی اظهارداشت: قرار است به زودی اولین محموله تجهیزات به استان بوشهر وارد شود که در توزیع آنان به  این منطقه خاص نگاه می شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت: در برهه کنونی که در یک عملیات جنگ بیولوژیکی قرار داریم سپاه تمام توان خود را برای مقابله با این مسئله  و سلامت و خدمات رسانی به مردم  بکار بسته است.

سرهنگ یاسین اکبا افزود: خداوند در قبال هرگونه  بلایایی، مردم را هدایت می کند که در این برهه دعا می‌تواند به گرفتاری‌های پیش آمده کمک کند.

وی اظهار داشت: با توکل وتوسل به خدا و در خانه ماندن بر بحران بیماری کرونا غلبه خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: در بدو تشکیل ستاد مقابله با کرونا شهرستان، نیروی انتظامی در کنار این مجموعه قرار گرفته است.

سرهنگ حسین احمدی افزوود: یکی از مطالبه‌ های مردم برخورد با ورود خودروهای شوتی و غیربومی است که در این زمینه ماموران این فرماندهی  با همراهی نیروهای بسیج و مردم در مبادی ورودی و فرعی‌های به شهر مستقر شدند.

وی گفت: تاکون ۲۰ باب مغازه عرضه کالا به رانندگان خودروهای شوتی مهروموم   و تعدادی از این خودروها به همراه کالاها توقیف شدند.

فرمانده انتظامی گناوه اظهارداشت: نیروی انتظامی بدون اغماض با خودروهای شوتی برخورد و علاوه بر توقیف و ضبط کالاها به تعزیرات معرفی خواهند شد.

رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در این برهه بسیار مهم و حیاتی است و نیاز به همراهی این قشر بیدار جامعه داریم.

دکتر علی دریانورد افزود: تعطیلی بازار تجاری گناوه و اطلاع رسانی رسانه ها در این زمینه کمک شایانی در پیشگیری از بیماری کرونا در این شهرستان کرده است.

وی گفت:بیمارستان گناوه نیار به نیروی انسانی و پشتیبانی دارد و در صورتیکه فردی دارای مدرک دانشگاهی در این زمینه است  کمک کند،  ضمن اینکه با آنان قرارداد منعقد خواهد شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر دارای ۲ بیمارستان است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha