انتخابات مجلس یازدهم در چهارمحال و بختیاری وارد مرحله تبلیغات نامزدها شد

شهرکرد- ایرنا-انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور وارد مرحله تبلیغات نامزدها شد و بر اساس قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از بامداد روز پنجشنبه آغاز شد و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه یکم اسفند ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در همین خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۴۰ آیین‌نامه اجرایی آن در خصوص زمان شروع و پایان فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات، فعالیت نامزدهای تایید صلاحیت شده از بامداد روز پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز و تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رای یعنی در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند پایان می‌یابد.

جعفر مردانی افزود: اسامی قطعی نامزدهای انتخاباتی استان به فرمانداران چهار حوزه انتخابیه ارسال شده است و فرمانداران موظفند این اسامی را به صورت آگهی به اطلاع عموم مردم برسانند.

وی با تاکید بر رعایت قانون تبلیغات انتخابات از سوی نامزدها و ستادهای انتخاباتی آنها، تصریح کرد: عناوین و مصادیق تبلیغات مجاز و غیرمجاز در اختیار نامزدهای انتخاباتی و روسای ستاد تبلیغاتی آنها قرار داده شده است و انتظار می‌رود این نامزدها نسبت به رعایت قانون التزام داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: احترام به منافع ملی و مصالح اسلامی، ترجیح مصالح عمومی به منافع شخصی و گروهی، احترام به قوانین و مقررات، همکاری با مجریان، رعایت انصاف در تبلیغات، شفافیت مالی و اجتناب از زیر سوال بردن دستاوردهای نظام و رعایت اصول صداقت و قانون‌محوری از جمله عناوین قانونی تبلیغات انتخاباتی به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha