۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۶:۴۷
کد خبرنگار: 1936
کد خبر: 83660806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روستاهای همدان میزبان افزون‌بر هشت هزار برنامه در دهه فجر

همدان- ایرنا- رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر همدان گفت: بیش از هشت هزار برنامه متنوع برای ایام دهه فجر امسال در سطح روستاهای این استان برنامه‌ریزی شده و در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امین رضایی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: برنامه‌های متنوع و پرشوری توسط کمیته روستایی و عشایری با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی استان در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب در سطح روستاها، غبارروبی مزار شهدا، بازدید از خانواده شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات ورزشی و افتتاح طرح ها در سطح روستاها از جمله برنامه‌های در حال برگزاری هستند.

حجت الاسلام رضایی اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی در ۱۲ رشته مختلف شامل پنج رشته برای خواهران و هفت رشته برای برادران در سطح روستاها و عشایر نیز در حال برگزاری است که برگزیدگان به مشهد مقدس اعزام می شود.

رییس کمیته روستایی و عشایری ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در استان همدان گفت: ۷۰ روستا در سطح استان همدان آمادگی برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن را دارند.

وی همچنین به تشکیل میز خدمت در سطح روستاهای استان به عنوان یک برنامه ویژه این کمیته اشاره کرد و یادآور شد: این برنامه در راستای حضور مسوولان و پاسخگویی به مردم برنامه‌ریزی شده و در حال اجراست.

در دهه فجر امسال ۵۹۰ طرح با اعتبار ۹۴۴ میلیارد تومان در استان همدان بهره برداری و کلنگ زنی می شود و با این طرح ها برای یک هزار و ۱۷۵ نفر شغل ایجاد می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha