۱۸ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۶
کد خبر: 83625106
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ملی پوش دو و میدانی: امیدوارم بازهم ملی پوش شوم

تهران- ایرنا- پرتاب گر وزنه تیم ملی دو و میدانی ایران درباره مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور گفت:برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور از هر نظر آماده ام و امیدوارم بتوانم به نتیجه دلخواه برسم.

«علی ثمری» دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ اودیشای هند با اشاره به اینکه هفت ماه است به صورت فشرده تمرینات آماده سازی را دنبال می کند به ایرنا؛ گفت: خوشبختانه از زمان به نحو مطلوب استفاده کردم و در حال حاضر آمادگی خوبی دارم.

وی افزود: هدف من از شرکت در این مسابقات تکرار بهترین رکوردم در دوره های قبلی این رقابت هاست و چنانچه بتوانم به آن دست پیدا کنم موفق بوده ام.

ورزشکارانی که در مسابقات قهرمانی داخل سالن عناوین برتر را کسب کنند به مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن ماه در چین برگزار می شود اعزام خواهند شد. این پرتاب گر در پاسخ به این سوال که رکورد ورودی مسابقات به منظور اعزام به مسابقات آسیایی چقدر است، اظهارداشت: بر اساس تصمیم کمیته فنی مسابقات، رکورد ورودی این ماده ۱۸ متر و ۸۰ سانتی متر تعیین شده و  چنانچه بتوانم  رکورد سابق خود را به ثبت برسانم و یا از آن رد شوم به طور  قطع در قهرمانی آسیا برای تیم ملی به میدان خواهم رفت.

ثمری درباره بهترین رکورد خود در این مسابقات گفت: بهترین رکوردم ۱۹ متر و ۴۲ سانتی متر است و با هدف تکرار این رکورد در این مسابقات شرکت می کنم.

وی تاکید کرد: بی شک رکورد من مطلوب است و چنانچه این رکورد را به ثبت برسانم می توانم در ترکیب تیم اعزامی باشم.

این ورزشکار در خصوص اینکه برای چه تیمی در این مسابقات وزنه پرتاب خواهد کرد، افزود: پیش از این در عضویت تیم نفت تهران بودم و برای این تیم وزنه پرتاب می کردم اما با توجه به اینکه نفت در فصل جاری تیم داری نمی کند باید با تیم دیگری وارد مذاکره  شوم  که البته هنوز آن  را پیدا نکردم.
 

مسابقات دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور پنجشبه و جمعه هفته جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار می شود.

بر اساس تصمیم سازمان تیم های ملی دو و میدانی، نفرات برتر این رقابت ها در مسابقات قهرمانی آسیا که بهمن ماه در چین برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha