شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود

تهران-ایرنا- فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهادت سردار سلیمانی، حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش ثابت کرد و موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد.

امیر سرلشکر موسوی، جمعه صبح در گفت‌وگویی افزود: اقدام زشت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس، حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش ثابت کرد و چهره خبیث و واقعیت چهره زشت آنها را به همه جهانیان نشان داد.

وی گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، جبهه مقاومت، قطعا در این راه مستحکم‌تر، قوی‌تر، امیدوارتر و بالنده‌تر به پیش خواهد رفت و حتما سرنگونی و سقوط رژیم تروریست و تروریست پرور صهیونیستی تسریع خواهد شد.

فرمانده کل ارتش، روحیه اخلاص و ایثار سردار سلیمانی و تلاش وی برای اعتلای کلمه حق را ستود و افزود: مجاهدت وی در راه نورانی ولایت باعث شده بود که قدرت اشراف و تصمیم گیری وی بیش از دیگران و زودتر از دیگران باشد.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: تاریخ معاصر وضعیتی را ایجاد کرده که مردم منطقه با تمام وجود از خوی استکباری و ظلم و ستم دولت های تروریست و تروریست‌های دست پروده آنها به تنگ آمده بودند و سردار سلیمانی توانستند دل های به تنگ آمده از استکبار را دور هم جمع کرده و جبهه حقی را در مقابل جبهه باطل سازماندهی کند.

وی تصریح کرد: خون این شهید باعث انسجام بیشتر جبهه مقاومت خواهد شد تا در مقابل جبهه باطل ایستادگی بیشتری داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha