۱۳ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 764
کد خبر: 83618519
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیام‌های تسلیت مقامات استانی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی

استان ها - ایرنا - در پی ترور ناجوانمردانه سردار قاسم سلیمانی و شهادت این نماد مبارزه با تروریست و افراطی گری که بامداد جمعه توسط توسط نیروهای تروریستی دولت آمریکا در عراق انجام شد، ایران اسلامی یکپارچه سیاهوش عزای این فقدان شده است و مقامات لشگری و کشوری در استان‌ها با صدور پیام‌های جداگانه ای این واقعه را تسلیت گفتند.

مقامات ارشد در استان ها در واکنش به این جنایت تازه آمریکایی ها در منطقه در پیام هایشانضمن بیان تبریک و تسلیت این عروج آسمانی به پیشگاه امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران، انزجار خود را نسبت از عاملان جنایت بیان داشتند.

پیام محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد و شهادت را سعادتی برشمرد که خداوند متعال برای بندگان خاص خویش وعده فرموده است.

در متن این پیام آمده است : کارنامه خدمات و مجاهدت‌های آن شهید عزیز مصداق تحقق آیه شریفه «والذین قتلوا فی سبیل‌الله فلن یضلَّ اعمالهم سیهدیهم و یصلح بالهم و یدخلهم الجنة عرفها لهم» است.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز با تسلیت شهادت سردار سلیمانی تاکید کرده است که راه آن شهید در بین آزادیخواهان جهان ادامه خواهد داشت.

در پیام استاندار چهارمحال و بختیاری آمده است : آن فرمانده دلاور نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزش های نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه هم در پیامی شهادت سردار رشید، سلحشور و پرافتخار اسلام و همراهان ایشان را به دست دولت تروریست و جنایتکار امریکا ؛‌ به محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت گفته .

در این پیام تاکید شده است ؛ بدون تردید راه سترگ ایثار و مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی این مبارز خستگی ناپذیر و سلحشور در نیروهای مقاومت اسلامی ادامه خواهد یافت و سبب وحدت و انسجام امت و ملت اسلام برای مبارزه با اسکتبار، جنایتکاران و نظام سلطه خواهد شد.

بهرام سرمست استاندار قم‌ نیز در پیامی عروج ملکوتی سردار غرورآفرین اسلام حاج قاسم سلیمانی را موجب تاسف و تاثر خوانده و او را مردی از تبار دلدادگان به اباعبدالله الحسین (ع)و جامانده از کاروان عاشورائیان خوانده است که بعد از عمری ایثار و مجاهدت خالصانه و شجاعانه در میدان جهاد و شهادت که ثمره تلاش آن احیای جبهه مقاومت و تقویت وحدت ،همدلی و همگرایی ملی بود ، به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه خدا نائل آمد .

سید موسی خادمی استاندار لرستان هم روز جمعه با صدور پیامی این شهادت را تسلیت گفت و اظهار داشت: این شهید بزرگوار بیشترین نقش را در تضعیف داعش داشت.

این پیام افزوده است ؛ این شهید بیشترین نقش و اثر را در تقویت نیروهای مقاومت اسلامی و تضعیف نیروی شیطانی داعش در منطقه داشت و قهرمانانه جان خود را برای حفظ اسلام و ایران هدیه کرد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان، عزیزاله شهبازی استاندار البرز، غلامرضا شریعتی  استاندار خوزستان و  محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در پیام های خود این شهادت را تسلیت گفته و ثمره این خون را پیروزی جبهه مقاومت دانسته اند.

صدور پیام های مشابه در حالی در استان ها ادامه دارد که برپا کنندگان آیین های عبادی - سیاسی نماز جمعه در تدارک فراهم کردن شرایط حرکت های خودجوش مردمی در واکنش به این جنایت در حاشیه نماز جمعه هستند.

ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون "الحشد الشعبی" عراق سحرگاه امروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا صورت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha