۱۰ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۳۲
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83615067
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اطلاع‌رسانی در چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به حساسیت‌های امروز جامعه در راستای کنترل بازار و هدایت افکار عمومی، اطلاع‌رسانی در استان تقویت و بیش از پیش ساماندهی می‎شود.

جعفر مردانی روز سه‌شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان افزود: اطلاع‌رسانی شفاف و هدایت افکار عمومی از مهمترین وظایف کمیته‌های ستاد اطلاع‌رسانی است که در همین راستا نیازمند برنامه‌های موثر و نوآورانه در خصوص ارتباط‌گیری با مردم هستیم.

وی با اشاره به فعالیت گسترده معاندان نظام در شبکه‌های اجتماعی، تصریح کرد: اطلاع‌رسانی پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که اگر بخواهیم در این حوزه نقش فعالانه و موثری ایفا کنیم و کنترل فضای مجازی را در دست بگیریم نیازمند تعامل نهادها و رسانه‌ها هستیم.

مردانی، ایجاد یاس و ناامیدی و شکاف‌های قومی و قبیله‌ای را از مهمترین اهداف راهبردهای دشمن در فضای مجازی برای آسیب زدن به نظام دانست و گفت: برای مقابله با برنامه‌های دشمن و مدیریت فضای مجازی در ابتدا باید مخاطب‌شناسی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه اطلاع‌رسانی صحیح را لازمه برگزاری انتخابات حداکثری دانست و افزود: از آنجاکه رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی خود در ایجاد نشاط سیاسی و اجتماعی نقش مهمی دارند می‌طلبد تا در این راستا نیز همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

مردانی با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز جامعه بحث معیشت است، خاطرنشان کرد: با بازرسی‌های مستمر و نظارت‌های لازم باید با گرانفروشی، احتکار و کم‌فروشی مقابله کرد و چنانچه تخلفی در این حوزه صورت گیرد با شدت برخورد می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست به برخی چالش‌های مطبوعات این استان اشاره کرد و گفت: پرداخت مطالبات مطبوعات استان از سوی دستگاه‌های اجرایی به موقع پرداخت نمی‌شود و همین موضوع منجر به نارضایتی برخی از این نشریات شده است.

جواد کارگران افزود: در راستای احقاق حقوق مطبوعات استان تمام تلاش خود را به کار گرفته و امید است با یاری مسوولان ارشد استان این مشکل برطرف شود.

وی در خصوص چگونگی بهره‌مندی مطبوعات از یارانه نیز تصریح کرد: تخصیص یارانه مطبوعات به صورت متمرکز از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌گیرد و استانها در این خصوص دخالتی ندارند.

به گزارش ایرنا، در این نشست مسوولان کمیته‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریت بحران در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های این کمیته‌ها در خصوص شیوه اطلاع‌رسانی و رصد موضوعات مختلف استان گزارشی ارائه دادند.

ستاد اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری با ساختار جدید و با حضور اعضای و کمیته‌های زیرمجموعه آن تشکیل شد.

بنا بر ساختار جدید ریاست شورا برعهده معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر ستاد برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha