سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر: مشکل محرومیت ما به زودی حل می‌شود

تهران- ایرنا- سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم با ارائه توضیحاتی درباره دلیل محرومیت این تیم توسط فدراسیون جهانی گفت: به زودی این مساله حل خواهد شد.

هادی عامری سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر قم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره دلیل محرومیت این تیم از نقل و انتقالات توسط فدارسیون جهانی اظهار داشت: ایوان پائونیچ بازیکن خارجی تیم شیمیدر توسط باشگاه به دلیل ضعف و عملکرد غیرقابل قبول جریمه شده‌ بود. او جریمه‌اش را قبول نداشت و به فیبا شکایت کرد.

وی افزود: ما با فیبا مکاتبه  کردیم و فیلم بازی‌ها و توضیحات‌مان را ارائه دادیم. مسوولان جهانی نیز نصف این جریمه را قبول کردند و باشگاه باید نصف باقی مانده را پرداخت کند. کارهای اداری را انجام می‌دهیم و به زودی این مشکل حل خواهد شد.

عامری در پاسخ به این سوال که چه زمانی حکم محرومیت باشگاه اعلام شد؟، گفت: به تازگی این اتفاق افتاده‌ است و ما خیلی سریع در حال حل موضوع هستیم. فکر می‌کنم این موضوع تا ۱۰ روز دیگر موضوع به طور کامل حل می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال شیمیدر در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه بازیکن خارجی دوم جذب خواهد کرد؟ نیز اظهار د اشت: با مسوولان باشگاه صحبت کرده‌ایم و این موافقت حاصل شده که بازیکن خارجی دوم نیز به ترکیب‌ ما اضافه شود. 

تیم بسکتبال شیمیدر قم یکی از مدعیان این فصل است که هم‌اکنون در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha