آوای کارآفرینان سلامت به کار خود ادامه می‌دهد

تهران- ایرنا- شرکت آوای کارآفرینان سلامت که پیش از این یکی از شرکت‌های تابعه آوا پزشک بود، به فعالیت خود ادامه می‌دهد، ولی مستقیم تابع و تحت نظارت هیات امنا خواهد شد.

به گزارش وزارت بهداشت،  رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران روز یکشنبه درباره فعالیت شرکت آوای کارآفرینان سلامت اظهار داشت: این شرکت که پیش از این یکی از شرکت‌های تابع آوا پزشک بود و در حوزه پرستاری فعال است به قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مهدی یوسفی بیان کرد: پیرو جلسات اعضای هیات امنا تصمیماتی در خصوص شرکت‌های زیر مجموعه هیات امنای صرفه جویی ارزی اتخاذ و دستور انحلال شرکت‌ هلدینگ آوا پزشک نیز صادر شده است.

وی روز گذشته از صدور دستور انحلال شرکت‌ هلدینگ آواپزشک خبر داده و گفته بود: همه شرکت‌های زیرمجموعه آن نیز منحل و صرفا کارخانه تولیدی صنعتی آواپزشک در آشتیان به عنوان شرکت زیرمجموعه هیات امنا در راستای حمایت از تولید داخل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

یوسفی همچنین درباره جزییات جلسه هم اندیشی و بحث‌ و گفت‌وگو پیرامون هلدینگ شمسا (شرکت محب سلامت ایرانیان) و پروژه مهدی کلینیک (بیمارستان در دست احداث) گفت: هلدینگ شمسا دارای چند موسسه بیمارستانی است که در جلسه بعداز ظهر روز گذشته اعضای جدید هیات مدیره آن معرفی شدند. هلدینگ شمسا یا شرکت محب سلامت ایرانیان دارای سه موسسه بیمارستانی به نام‌های موسسه کوثر، محب سلامت جامع زنان یاس و محب سلامت کاشان است. در جلسه روز گذشته در مورد تکمیل پروژه مهدی کلینیک (بیمارستان در دست احداث) بحث و گفت‌وگو شد و با توجه به نظر وزیر بهداشت مقرر شد این پروژه با استفاده از حداکثر توان اقتصادی و تخصصی کشور ادامه یابد تا با سرعت هرچه بیشتر به اتمام برسد.

وی بیان کرد: طبق مصوبه هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران مقرر شد برای نظارت مستمر و تسریع در عملیات، اقدامات شرکت‌هایی که قرار است به فعالیت خود ادامه دهند هلدینگ‌ها حذف و تمام شرکت‌ها و موسساتی که می مانند به طور مستقیم ذیل هیات امنا قرار می گیرند. به نظر می‌رسد با روند اصلاح فرایندها و اساسنامه‌ها در نهایت ۴ یا ۵ شرکت که برای انجام تکالیف وزارت بهداشت با نظر وزیر بهداشت ضروری هستند، باقی بماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha