زشت و زیبای آماریِ پرسپولیس در آستانه بازی با شهرداری ماهشهر

تهران- ایرنا- پرسپولیس آخرین بار ۲ سال و چهار روز قبل در جام حذفی شکست خورده است و در آستانه دیدار با شهرداری ماهشهر بد نیست به آمار عملکرد سرخ‌های پایتخت در این تورنمنت نگاه کنیم.

پرسپولیس در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی باید از ساعت ۱۵ فردا (دوشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف شهرداری ماهشهر برود. دیداری که برای سرخپوشان تهرانی از اهمیت بالایی برخوردار است.

پرسپولیس فصل قبل قهرمان این تورنمنت شد و آخرین پیکار آنها در جام حذفی مقابل یک تیم دسته دومی به فینال دوره قبل برمی‌گردد که با یک گل از سد تیم داماش گیلانیان گذشتند و جام قهرمانی را بالای سر بردند.

پرسپولیس آخرین بار در جام حذفی فصل ۹۸-۹۷ در مرحله یک چهارم نهایی به دست صنعت نفت آبادان حذف شد. دیداری که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد اما در ضربات پنالتی نماینده آبادان به پیروزی رسید. آن مسابقه در تاریخ ۲۸ آذرماه ۱۳۹۶ برگزار شد. بعد از آن دیدار پرسپولیس در هفت بازی جام حذفی به برتری رسیده و از آخرین شکستش ۲ سال و چهار روز می‌گذرد.

نکته جالب توجه این است که باز هم پای آبادان در میان است و به جای رویارویی با صنعت نفت، باید در زمین خانگی این تیم شاهد پیکار سرخپوشان باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha