۱ دی ۱۳۹۸، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 83604051
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تیم شهرداری ماهشهر مقابل پرسپولیس، از پیش بازنده نیست

اهواز – ایرنا – مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: برای بازی فردا آماده‌ایم و مقابل پرسپولیس از پیش بازنده نیستیم، در جام حذفی اتفاقات بسیاری می‌افتد که غیرقابل پیش‌بینی است نمونه آن هم راهیابی تیم دسته دومی داماش گیلان در سال گذشته به فینال مسابقات است.

غلامحسین قنواتی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: سال گذشته پس از سقوط به لیگ ۲، با آقای پاشازاده وارد مذاکره شده و هدایت تیم را به این مربی واگذار کردیم و در این فصل تیممان را برای صعود به لیگ یک بستیم. تیم خیلی خوبی داریم و تاکنون در لیگ ۲ روند رو به رشدی داشتیم.

" مهمترین مشکل تیم شهرداری عدم برگزاری این دیدار در ماهشهر است"

وی با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه میزبانی این مسابقه را از ما گرفتند بسیار ناراحت هستیم، بی شک اگر در شهر خودمان به مصاف پرسپولیس می رفتیم خیلی قوی تر ظاهر می شدیم و از حمایت تماشاگران برخوردار بودیم اگرچه هواداران متعصب شهرداری ماهشهر تیمشان را تنها نگذاشته و بسیار پرشور در ورزشگاه تختی آبادان حاضر می شوند لذا معتقدم این دیدار خیلی جنبه میزبانی برای ما ندارد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: ورزشگاه ما تنها به دلیل گنجایش کم برای این بازی نامناسب اعلام شد وگرنه زمین، رختکن و چمن ورزشگاه در شرایط ایده آلی قرار دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه چندین دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران از ماهشهر به آبادان تدارک دیدیم، بسیاری از هوادارانمان به شوق بازی با پرسپولیس با ماشین شخصی به آبادان می روند که حضور هزاران تماشاگر در جاده ماهشهر به آبادان بسیار خطرناک است و امیدوارم اتفاقی برای کسی رخ ندهد.

قنواتی به عملکرد خوب تیمش در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور اشاره کرد و گفت: در لیگ ۲ با وجود یک بازی کمتر در رده  ششم جدول هستیم که اگر بازی عقب افتاده خود را ببریم در نیم فصل عنوان سوم را کسب می کنیم. بودجه ای که در ابتدای فصل برای تیممان در نظر گرفتیم در راستای صعود به لیگ یک بوده و بازیکنان خوبی اختیار کردیم.

وی افزود: تعدادی بلیت برای تماشای دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس توسط باشگاه خریداری شده و در اختیار کانون هواداران قرار دادیم. این بازی هزینه‌های زیادی برای تیم ما دارد و ما مجبور هستیم بخشی از این هزینه ها را از طریق بلیت‌فروشی تامین کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ماهشهر گفت: تنها بازیکن مصدوم ما سعید شیرزاد است که یکی از ستون های خط دفاعی تیم به شمار می رود و به این بازی نمی رسد، امیدوارم دیگر بازیکنان نبود او را جبران کنند.

وی در پایان گفت: دیروز جلسه‌ای با مدیریت باشگاه نفت آبادان داشتیم که قرار شد هواداران و کانون هواداران این باشگاه در بازی فردا حضور داشته و از ما حمایت کنند.

دیدار تیم های شهرداری ماهشهر و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۲ دی ماه در آبادان برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha