۲۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۳۹
کد خبر: 83601771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم‌ فوتبال شهرخودرو با نتیجه یک بر صفر بر تیم پیکان غلبه کرد

مشهد- ایرنا- دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و پیکان تهران روز جمعه در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم مشهد به پایان رسید.

در اولین هفته از نیم فصل دوم رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر، تیم‌های شهرخودرو مشهد و پیکان تهران روز جمعه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به دیدار هم رفتند که در پایان این دیدار تیم میزبان بر تیم میهمان غلبه کرد.

شهرخودرو در نخستین بازی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر هرچند طی هفته های قبل نتایج خوبی به دست نیاورده بود اما امروز به قصد جبران ناکامی‌های نیم فصل قبل با قدرت به میدان رفت ولی نیمه نخست را هر 2 تیم بدون گل به پایان بردند.

شاگردان گل محمدی و فرکی در نیمه دوم بازی بهتری برای تماشاچیان ارائه دادند و پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی تیم شهرخودرو، حسین فرکی سرمربی پیکان در اعتراض به نحوه محاسبه وقت اضافه نیمه دوم وارد زمین بازی شد و با داور مجادله نمود که با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد.

همچنین شهریار مقانلو بازیکن پیکان کمتر از یک دقیقه بعد ، پس از اعلام یک خطا به نفع شهرخودرو توسط داور، کارت زرد دوم خود را گرفت و اخراج شد. 

جلال‌ الدین علی محمدی، وحید شیخ ویسی، ماهان رحمانی، حسین پورامینی، فراز امامعلی، سعید واسعی، سیدمهران موسوی، حجت حق وردی، محمد ستاری، علی حمودی و شهریار مغانلو بایکنان تیم پیکان تهران بودند و همچنین بازیکنان تیم شهرخودرو را نیز اکبر صادقی، سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، محمدعلی فرامرزی، علی نعمتی، سعید صادقی، محمدحسین مرادمند، علی نبی زاده، امین قاسمی نژاد، یونس شاکری و مرتضی خراسانی تشکیل دادند.

داور این دوره از مسابقه اشکان خورشیدی بود و جلیل شعرانی و مهدی شفیعی نیز وی را یاری کردند.

پیش از این دیدار تیم شهرخودرو در رده پنجم و تیم پیکان نیز در رده 13 جدول قرار داشت.

حدود هفت هزار تماشاچی و هوادار تیم شهرخودرو برای دیدن این بازی به ورزشگاه امام رضا (ع) این شهر آمده بودند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha