۲۸ آذر ۱۳۹۸، ۲:۵۴
کد خبر: 83600307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صعود یونایتد، سیتی و لستر به نیمه نهایی

تهران-ایرنا- تیم های منچستریونایتد، منچسترسیتی و لسترسیتی در چارچوب رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس بامداد پنجشنبه برابر رقبای خود، کالچستر، آکسفورد یونایتد و اورتون به پیروزی رسیده و راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.

شاگردان «پپ گورادیولا» در نخستین دیدار بامداد پنجشنبه که در ورزشگاه «کاسام» شهر آکسفورد برگزار شد تیم یونایتد این شهر را با نتیجه ۲ بر یک  شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات شدند.

«ژائو کانسلو» مدافع پیش تاخته و پرتغالی آبی آسمانی ها دردقیقه ۲۲ و «رحیم استرلینگ» مهاجم ملی پوش انگلیسی این تیم نیز دردقایق  ۵۰  و ۷۰ دیگر گل های تیمش را به ثمر رساندند و جواز صعود تیم شان به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها را امضا کردند.

لحظه به ثمر رسیدن گل دوم استرلینگ

«مت تیلور» دردقیقه ۴۶ نیز برای تیم آکسفورد یونایتد موفق به گلزنی شد و با این گل تنها اختلاف بین ۲ تیم را کمتر کرد.

آبی آسمانی ها در مرحله سوم تیم پرستون نورث اند که دررقابت ها چمپیونشیب حاضر است را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند.

شاگردان گواردیولا پس از آن و درمرحله چهارم این رقابت ها ساوتهمپتون که در لیگ برتر حاضر است را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کردند.

بدین ترتیب بازیکنان این تیم بامداد پنجشنبه با حذف تیم آکسفورد یونایتد راهی مرحله بعدی این مسابقات شدند.

بازیکنان تیم لستر سیتی نیز دردیگردیدار همزمان با اورتون دیدار کرده و ابتدا مقابل این تیم با نتیجه ۲ بر ۲  متوقف شدند اما در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ حریف سخت کوش خود را شکست داده و به نیمه نهایی این مسابقات رسیدند.

«جیمز مدیسون» دردقیقه ۲۶ و «جانی اونس» دردقیقه ۲۹ برای تیم لستر در این دیدار گلزنی کردند.

گل های تیم اورتون را نیز «دیویس» در دقیقه ۷۰ و «لیتون بینز» دردقیقه ۱+۹۰ به ثمر رساندند.
           

پیش از این بازیکنان لستر سیتی درمرحله سوم تیم لوتون تاون را با نتیجه ۴ برصفر و در مرحله چهارم با نتیجه ۳ بر یک برابر بارتون آلبیون به پیروزی رسیدند.

 شاگردان «برندان راجرز» درادامه با پیروزی بامداد پنجشنبه مقابل اورتون با حذف این تیم راهی مرحله بعدی این مسابقات شدند.

و اما تیم منچستریونایتد در آخرین دیدار این مرحله تیم کالچستر را با نتیجه ۳ برصفر شکست داد و راهی نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس ۲۰۲۰ -۲۰۱۹ شد.

«مارکوس راشفورد» دردقیقه ۵۱ و «جکسون» بازیکن حریف دردقیقه ۵۶ با گل به خودی و «آنتونی مارسیال» دردقیقه ۶۱ برای شیاطین سرخ در این دیدار گلزنی کردند و برتری تیم خود را رقم زدند.

راشفورد پس از گلزنی برابر کالچستر

شب گذشته نیز تیم استون ویلا با برتری باور نکردنی پنج برصفر برابر تیم زیر ۲۱ ساله های لیورپول جواز حضور در ادامه این رقابت ها را بدست آوردند.

کادرفنی و بازیکنان اصلی تیم لیورپول که به منظور شرکت در جام قهرمانی باشگاه های جهان در قطر به سر می برند شب گذشته برابر استون ویلا حاضر نشدند و به جای آنان تیم زیر ۲۱ ساله های باشگاه راهی میدان شد.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha