کدورت‌ها در هیات دو و میدانی استان تهران برطرف شد

تهران- ایرنا- رییس هیات دو و میدانی استان تهران گفت: نزدیک به ۹ ماه است که مدیریت هیات دو و میدانی استان را برعهده دارم و این درحالی است که در هشت ماه گذشته به اندازه یک دوره چهارساله در این هیات دوره آموزشی برگزار کردیم با اطلاع رسانی صحیح تمامی کدورت‌ها برطرف و همه چیز به خوبی و خوشی تمام شد.

این روزها که راهبری فدراسیون دو و میدانی برعهده سرپرست است و اهالی این خانواده بزرگ درحال تهیه نقشه راه برای آینده این ورزش هستند در گوشه و کنار این ورزش اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که یکی  از آن  ایجاد حاشیه برای هیات دو و میدانی استان تهران است.

براساس این گزارش، ‌چندی پیش و به درخواست تعدادی از پیشکسوتان دو و میدانی استان تهران، مجمع فوق العاده این هیات برگزار شد و در طی آن پیشکسوتان از عملکرد مدیریت آن گلایه و آن را به اطلاع مدیر کل ورزش و جوانان رساندند.

در این بین درخواست‌هایی نیز داشتند که یکی از آن موارد ایجاد تغییرات در این هیات بود.

خوشبختانه طی جلساتی که مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و رییس هیات دو و میدانی با معترضان داشتند سوء تفاهم‌ها برطرف و آرامش به این هیات باز گشت.

«علی ایرجی» در این رابطه به ایرنا گفت: مدت زمان زیادی از شروع فعالیتم در هیات نمی گذرد. بعضی از سوءتفاهم‌ها باعث شد تا بین هیات و بخشی از اهالی خانواده بزرگ این هیات سوءتفاهم هایی ایجاد شود.

وی افزود: درهمین راستا معترضان نامه‌ای مبنی بر نارضایتی از عملکرد این هیات به مدیر کل ارسال و خواستار رسیدگی شدند.

ایرجی ادامه داد: برای رفع این موضوع گزارش عملکرد هیات در طی این مدت را به مدیر کل ارائه و نسخه‌ای را نیز به درخواست کنندگان دادم  و آنان را در جریان امور انجام شده قراردادم و خیلی  زود کدورت‌ها که ناشی از عدم اطلاع رسانی بود، برطرف شد.

رییس هیات دو و میدانی استان تهران ادامه داد: قبول دارم باید وقت بیشتری را به اطلاع رسانی اختصاص می‌دادم تا کارشناسان، مربیان، داوران و ورزشکاران استان به صورت مستقیم در جریان اتفاقات قرار می‌گرفتند و این نقد را می‌پذیرم.

ایرجی با بیان اینکه چنانچه اطلاع رسانی بهتری می‌شد، بی‌شک اعتراضی صورت نمی‌گرفت، عنوان کرد: از این پس این‌گونه عمل نخواهم کرد تا ناخواسته باعث ایجاد کدورت بین خانواده دو و میدانی در هیات استان تهران شوم.

وی درباره مشکلات جاری و معوق این هیات نیز عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات، بحث مالی هیات است. مشکلات هیات مربوط به امروز و دیروز نیست و به روزهای دور باز می‌گردد. هنگامی که این مسوولیت به من سپرده شد، با انباشتی از مطالبات تاریخ گذشته مواجه و بخش زیادی از وقت‌مان  به تعیین تکلیف دیون هیات اختصاص یافت.

این کارشناس و مربی دو و میدانی با بیان اینکه  متاسفانه در گذشته برای آینده این رشته پایه پشتوانه‌سازی هدف‌داری صورت نگرفته است، اضافه کرد:  اطمینان می‌دهم اگر روند گذشته باقی  می‌ماند باید با چراغ دنبال استعداد و قهرمان در این منطقه می‌گشتیم این درحالی است که این استان با توجه به زیرساخت‌های مناسب از یک سو و استعدادهای بالقوه از سوی دیگر، یکی از مراکز اصلی پرورش استعداد درکشور به شمار می‌رود.

وی درباره تازه‌ترین برنامه هیات دو و میدانی استان تهران نیز گفت: جمعه آینده رقابت‌های دو صحرانوردی جوانان و نوجوانان دختر کشور به میزبانی این هیات در مجموعه چیتگر تهران برگزار می‌شود و امیدواریم این رقابت‌ها به نحوه شایسته برگزار شود. این درحالی است که در دوره مدیریتم  ورزشکاران استان در تمامی مسابقات داخلی شرکت و عناوین خوبی نیز کسب کردند که جای خوشوقتی و خرسندی دارد.

رییس هیات دو و میدانی استان تهران درباره اختلافش با «بیژن شادمهر» یکی از پیشکسوتان دو و میدانی درتهران و ایران نیز اظهارداشت: شک نداشته باشید همواره به پیشکسوتان احترام گذاشته و در مواجه با ایشان به عنوان شاگرد در خدمتشان خواهم بود. شادمهر از اساتید این رشته و احترامش بر اهالی این رشته واجب است، اگر قصوری رخ داده از این استاد و سایر اساتید عذر خواهی کرده و یادآور می‌شوم هیات دو و میدانی استان تهران پیش از اینکه محل خدمت من باشد، خانه آنان است و با هیچ‌کدام از این عزیزان مشکلی ندارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha