۵۹۴۷مددجوی کمیته امداد هرمزگان به اردوی فرهنگی و تربیتی اعزام شدند

بندرعباس- ایرنا- پنج هزار و ۹۴۷ نفر از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان از ابتدای سالجاری تاکنون به اردوهای فرهنگی وتربیتی درون وبرون استانی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: در این مدت مددجویان وخانواده های تحت حمایت این نهاد درقالب طرح های مختلف فرهنگی وتربیتی از اردوهای عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم و درون استانی بهره مند شدند.
عیسی زارعی روز یکشنبه درتشریح عملکرد فرهنگی و تربیتی این نهاد افزود: برنامه‌های فرهنگی درقالب کارگاه‌های آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی و توانمندسازی فکری خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد تاثیرگذار است.
وی بیان داشت: انجام کارهای فرهنگی، ارزشی و دینی یکی از دغدغه‌های رهبرمعظم انقلاب است که جوانان را نسبت به اجرای آن بسیار سفارش کرده‌اند و این مهم در کمیته امداد به‌صورت جدی مورد توجه قرارگرفته تا در کنار رشد فرهنگی خانواده‌ها بستر مناسبی نیز برای استقلال اقتصادی آن‌ها فراهم شود.
این مسوول اظهارداشت: براین اعتقاد هستیم که اگر سطح توجه به مسائل فرهنگی، تربیتی و اعتقادی در خانواده‌ها ارتقاء یابد، روند رو به رشد خانواده‌ها به‌سوی توانمندسازی فکری، اجتماعی و اقتصادی سریع‌تر شکل خواهد گرفت.
وی بیان داشت: خیران و نیکوکاران می‌توانند با شماره‌گیری کد #۲*۵*۰۷۶*۸۸۷۷* با تلفن همراه خود و یا مراجعه به دفتر کمیته امداد و مشارکت در طرح «شوق زیارت» زمینه اعزام نیازمندانی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده‌اند را فراهم سازند و در این کار خداپسندانه سهیم باشند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha