۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
کد خبر: 83561516
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اعلام زمان برگزاری اختتامیه جشنواره «نردبان»

۲۸ آبان ۱۳۹۸، ۱۵:۲۱
کد خبر: 83561516
اعلام زمان برگزاری اختتامیه جشنواره «نردبان»

تهران- ایرنا- دبیر برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «نردبان» عنوان کرد مراسم اختتامیه این رویداد ۲۹ آبان برگزار می شود.

سیدیزدان ملک‌آبادی گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با محوریت آثار دانش‌آموزان دوره متوسطه اول در رشته‌های طراحی، نقاشی، عکاسی و فیلم کوتاه با موضوع آزاد، برگزار می شود. فراخوان این جشنواره فرهنگی هنری از فروردین‌ آغاز شد و تا پایان مهر جاری ادامه داشت.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج هنر و روحیه تولید آثار هنری از مقطع متوسطه اول است. افزون بر این، ترویج روحیه تولید آثار هنری موجب تشویق بیشتر دانش‌آموزان به انتخاب رشته‌های فنی حرفه‌ای و هنر در مقطع متوسطه دوم می‌شود.

ملک‌آبادی افزود: مجری برگزاری جشنواره نردبان، کانون هنرستان‌های اسلامی تهران بوده و حامی آن سازمان هنری- رسانه‌ای اوج است. آثار برگزیده این جشنواره در حاشیه مراسم اختتامیه به نمایش درمی‌آید.

دبیر برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی هنری «نردبان»، اظهار داشت: مراسم اختتامیه و قدردانی از هنرمندان صاحب آثار برگزیده نخستین جشنواره نردبان با حضور غلامعلی حدادعادل، سیدبشیر حسینی، سیدمحمد هاشمی با حضور دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشنواره فردا (چهارشنبه ۲۹ آبان) و در فرهنگسرای ارسباران از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha