خوش و بش گرم پرسپولیسی‌های تیم ملی و بشار در حاشیه دیدار ایران و عراق

تهران- ایرنا- بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از تقابل تیم ملی کشورش با ایران با هم تیمی‌های خود در باشگاه پرسپولیس و حاضر در تیم ملی ایران خوش‌وبش گرمی داشت.

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و مقدماتی جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بین المللی امان کشور اردن به مصاف عراق رفت.

این در حالی است که پیش از این مسابقه بازیکنان ۲ تیم خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند.

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس همچنین با هم باشگاهی‌هایش دیدار کرد و با آنان گفت وگوی دوستانه‌ای داشت. همچنین سردار آزمون هم با صفا هادی هافبک تیم ملی عراق گرم و با وی عکس یادگاری گرفت.

هواداران زیاد عراقی در ورزشگاه حضور دارند که البته هواداران ایران هم در جایگاهی از ورزشگاه مستقر هستند؛ نکته جالب این است که بسیاری از فوتبال‌دوستان اردنی برای حمایت از عراق در ورزشگاه حضور دارند.

درگیری در دقایقی از بازی در نیمه اول بین بازیکنان بالا گرفته بود که سرمربیان ۲  تیم به بازیکنانشان دستور دادند که بازی را آرام‌تر دنبال کنند.

نیمه اول با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. مهند علی زننده تک گل عراق در این مسابقه بود و احمد نوراللهی نیز بازی را برای ایران به تساوی کشاند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha