اینچه‌درگاهی: تجربه علی دایی در سطح ورزش گران‌بهاست

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: «علی‌ دایی» از افتخارات ورزش ایران است و می‌توان از تجربیات ورزشی و بین المللی او در سطوح مختلف استفاده کرد.

«علی دایی» آقای گل فوتبال جهان و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران چندی پیش با حضور در فدراسیون ژیمناستیک با رییس فدراسیون دیدار و گفت وگو کرد.

«زهرا اینچه‌ درگاهی» روز چهارشنبه در زمینه این دیدار به خبرنگار ایرنا گفت: علی دایی چهره شناخته شده ورزش ایران در سطح جهان به شمار می‌رود. با توجه به تجربیات بین المللی که کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال در حوزه مدیریت و ورزش دارد، می‌توان از تجربیات او در بخش‌های مختلف استفاده کرد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در دیدار با آقای گل فوتبال ملی جهان به بررسی نقش ژیمناستیک و اهمیت این رشته برای فوتبالیست ها در سنین پایین مورد بررسی قرار گرفت و دایی نیز به این مهم واقف بود که در سنین پایه می‌شود از تمرینات ژیمناستیک برای آمادگی دانش آموزان مدارس فوتبال استفاده کرد.

دایی در دیدار با اینچه‌درگاهی گفته بود:  ژیمناستیک ورزشی است که در کشور ما مظلوم واقع شده، این رشته زیبا و مادر می تواند به تمام ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌ها در آمادگی جسمانی کمک کند. ژیمناستیک می‌تواند از آسیب دیدگی‌هایی که در دوران حرفه‌ای پیش می‌آید، جلوگیری کند مسیر ورود به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای بهتر است از ژیمناستیک باشد. ما باید به ورزش‌های پایه مثل ژیمناستیک اهمیت زیادی بدهیم و تمام سرمایه گذاری‌های‌مان به این سمت باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha