۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۸:۴۸
کد خبرنگار: 1361
کد خبر: 83537946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

اصفهان- ایرنا- تیم بستکبال ذوب‌آهن اصفهان از مهرام تهران شکست خورد، نخستین پیروزی ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان رقم خورد و بانوان طلایی‌پوش هندبال سپاهان، پیروز شهرآورد اصفهان شدند از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته گذشته بود.

بیش از ۵۰ سالن کشتی در استان اصفهان وجود دارد

رئیس هیات کشتی استان اصفهان گفت: بیش از ۵۰ سالن کشتی در شهرستان‌های مختلف استان وجود دارد که آینده خوبی را برای این ورزش رقم خواهد زد.

مصطفی میرزایی اظهار داشت: در کلانشهر اصفهان نیز سه سالن تجدد، تختی و پوریای ولی در اختیار هیات کشتی است و سالن‌های خصوصی زیادی نیز وجود دارد که به‌صورت شخصی مدیریت می‌شوند.

وی با اشاره به بازسازی سالن پوریای ولی و افتتاح آن در هفته گذشته گفت: در مجموع حدود چهار هزار و۵۰۰ ورزشکار بیمه‌شده کشتی نیز در اصفهان وجود دارد که رونق بخش این ورزش در استان است.

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان بر فولاد سیرجان ایرانیان غلبه‌ کرد

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه سه بر یک بر فولاد سیرجان ایرانیان غلبه کرد.

دیدار تیم‌های والیبال فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان از هفته نخست لیگ برتر از ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه در سالن مخابرات اصفهان برگزار و در پایان تیم میزبان، پیروز میدان شد.

در این دیدار ابتدا تیم سپاهان در سِت اول با نتیحه ۲۵ بر ۲۲ فولاد سیرجان را مغلوب کرد و سِت دوم با برتری ۲۵ بر ۲۱ به نفع فولاد سیرجان به پایان رسید.

سرمربی تیم والیبال سپاهان: نتایج خوبی در لیگ‌برتر خواهیم گرفت

سرمربی تیم والیبال سپاهان گفت: با حفظ کیفیت خوب و بالا می توانیم در لیگ‌برتر والیبال نتایج خوبی در شان تیم سپاهان بگیریم.

رحمان محمدی راد پس از پیروزی تیمش مقابل فولاد سیرجان ایرانیان در جمع خبرنگاران افزود: نماینده سیرجان در این دیدار بازی خوبی ارائه کرد و دیدار امروز  یک جنگ واقعی در والیبال بود.

وی با بیان اینکه در هر ست که سپاهان پیروز می شد تیم مهیمان بازی بهتری به نمایش می گذاشت تصریح کرد:  تیم ما تمرینات خوبی را پشت سر گذشت و انتظار بیشتری از آن داشتم.

سرمربی تیم فولاد سیرجان: داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار بود

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: اشتباهات بازیکنان و داوری در نتیجه دیدار با تیم سپاهان تاثیرگذار بود.

محمدرضا دامغانی پس از شکست تیمش برابر تیم والیبال فولاد سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نخستین دیدار لیگ‌برتر تیم ما بازی خوبی به نمایش گذاشت افزود:  در این دیدار به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان  و داوری  شکست خوردیم.

وی  اظهارداشت: از فدراسیون والیبال درخواست دارم که در رقابت‌های فصل جدید لیگ‌برتر دقت بیشتری در انتخاب داوران داشته باشد و از داوران بومی استفاده نکند.

تیم بستکبال ذوب‌آهن اصفهان از مهرام تهران شکست خورد

تیم بستکبال ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه۸۱ بر ۵۳ از تیم مهرام تهران شکست خورد.

هفته نخست سوپر لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه رآغاز شد و در یکی از دیدارها تیم مهرام تهران مدعی قهرمانی، در ورزشگاه ملت اصفهان با نتیجه ۸۱ بر ۵۳ تیم ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن در کوارترهای اول تا سوم، بازی نزدیکی را به نمایش گذاشت ولی این تیم میهمان بود که در کوارتر اول با نتیجه  ۲۰ بر ۱۵، در کوارتر دوم با نتیجه ۱۵بر ۱۴، در کوارتر سوم با نتیجه ۲۰ بر ۱۶ و در کوارتر چهارم با نتیجه ۲۶ بر ۸ تیم ذوب‌آهن  را شکست داد تا نماینده اصفهان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها ناکام بماند.

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان بر هایپرشهر شاهین‌شهر غلبه کرد

تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان با نتیجه ۶ بر ۳ تیم هایپرشهر شاهین‌شهر را در خانه‌اش مغلوب کرد.

در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم هایپرشهر شاهین‌شهر عصر روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی‌ این شهر میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که در پایان، تیم گیتی‌پسند با نتیجه ۶ بر۳ پیروز شد.

در این دیدار، تیم گیتی‌پسند بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در نیمه نخست توسط سعید عباسی به گل برسد.

بازیکنان جوان اصفهانی فوتسال واقعی را به نمایش گذاشتند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با تمجید از بازی خوب این تیم برابر هایپر شهر شاهین‌شهر گفت: بازیکنان جوان اصفهانی در دیدار امروز فوتسال واقعی را به نمایش گذاشتند.

حمید بی‌غم پس از پیروزی تیمش بر هایپر شهر شاهین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تیم رقیب احترام زیادی قائل هستم و اینکه استان اصفهان ۲ نماینده در لیگ برتر فوتسال دارد، موجب افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه هایپر شهر ضد فوتبال بازی نکرد، افزود: حضور ۲ تیم از اصفهان در لیگ برتر با اهمیت است و اینکه هر ۲ تیم در ادامه راه باید به هم کمک کنند.

سرمربی هایپر: بازیکنانم نمایش خوبی در شهرآورد فوتسال اصفهان داشتند

سرمربی تیم فوتسال هایپر شهر شاهین‌شهر گفت: بازیکنان این تیم بازی خوبی را در شهرآورد فوتسال اصفهان به نمایش گذاشتند و بازی آنها راضی کننده بود.

مهدی مصطفوی پس از شکست تیمش برابر گیتی‌پسند در جمع خبرنگاران بیان کرد: بازی امروز که با عنوان شهرآورد اصفهان از آن نام برده می‌شود، دیدار معمولی بود و تیم ما نیز بازی خوبی را ارائه کرد.

وی افزود: تیم در نیم فصل اول لیگ برتر خوب نبود و مشکلات داخلی زیاد تیم در تمرینات تاثیر گذاشت و موجب شد تا خوب نباشیم.

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان بر زاگرس شیراز غلبه کرد

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه پنج بر صفر تیم زاگرس شیراز را شکست داد.

دیدار ذوب‌آهن اصفهان و زاگرس شیراز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه در ورزشگاه شفق اصفهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۵ بر صفر میهمان خود را شکست دهد.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن در یک دیدار هجومی با گل‌های فرزانه نصری سه گل، نرگس زهری و پرناز زادحسینعلی، نماینده شیراز را مغلوب کرد.

دوندگان برتر مسابقات دو صحرانوردی اصفهان معرفی شدند

دوندگان برتر مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی اصفهان و انتخابی تیم‌های زنان و مردان استان برای حضور در رقابت‌های کشوری معرفی شدند.

رئیس هیات دو و میدانی استان اصفهان اظهار داشت: ۷۰ دونده زن و ۸۰ دونده مرد در این رقابت‌ها شرکت کردند که از بین آنها نفرات و تیم‌های برتر در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان معرفی شدند.

محمدرضا برکت با بیان اینکه این رقابت‌ها با همکاری فرماندهی ارشد نظامی آجا استان اصفهان و به میزبانی پایگاه چهارم رزمی هوانیروز برگزار شد، افزود: هیات دو و میدانی اصفهان طبق تقویم سالیانه خود همه مسابقات قهرمانی و انتخابی را به‌صورت منظم برگزار می‌کند.

نخستین پیروزی ذوب‌آهن در فولادشهر اصفهان رقم خورد

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر شاهین شهرداری بوشهر را در ورزشگاه فولادشهر شکست داد و نخستین پیروزی خود را در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور به‌دست آورد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و تیم میزبان که در فصل جاری لیگ برتر تاکنون نتوانسته بود بردی را به دست آورد بعد از گذشت ۹ هفته از رقابت‌های لیگ، نخستین پیروزی خود را در مقابل شاهین شهرداری بوشهر کسب کرد تا  همچنان به آینده امیدوار باشد.

در این دیدار تیم ذوب‌آهن که چیزی برای از دست دادن نداشت در مقابل شاهین شهرداری بوشهر که همانند رقیبش در دیدار امروز نتایج خوبی را کسب نکرده و در قعر جدول لیگ برتر قرار دارد بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اول چندین موقعیت خوب را از دست داد.

سرمربی شاهین بوشهر: بضاعت تیم ما اندک است

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: بضاعت تیم ما اندک است و با همین بازیکنان جوان خود نتوانستیم نتیجه بازی را تغییر دهیم.

مهرداد کریمیان بعد از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در نشستی خبری ضمن تبریک به علیرضا منصوریان برای کسب پیروزی در این دیدار گفت: در کل، تیم ما در این دیدار بد بازی نکرد ولی باختیم.

وی با بیان اینکه از قبل می‌دانستیم که در مقابل ذوب‌آهن بازی سختی را خواهیم داشت، افزود: در این دیدار با همین بضاعت کم خود، تلاش ما این بود که گل نخوریم و از ضدحملات خویش برای گلزنی استفاده کنیم که نشد.

منصوریان: به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: به فوتبال زیبا امتیاز نمی‌دهند و باید بتوانیم در دیدارهای آینده خود امتیازات لازم را کسب کنیم.

علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشستی خبری اظهار داشت: این پیروزی را به مجموعه ذوب‌آهن و مدیرعامل باشگاه تقدیم می‌کنم، بخصوص به هواداران تیم و دو معلول هواداری که امروز از تیم ما حمایت کردند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش گفت: در دیدار امروز توانستیم پیروز میدان شویم ولی در هفته قبل مقابل پیکان تهران، بازی بهتری ارائه کرده بودیم.

بانوان طلایی‌پوش هندبال سپاهان، پیروز شهرآورد اصفهان شدند

تیم هندبال بانوان سپاهان در شهرآورد اصفهان با نتیجه ۱۹ بر ۱۳ بر تیم ذوب‌آهن غلبه کرد.

دیدار تیم‌های هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوم رقابت‌های هندبال بانوان باشگاه های کشور عصر روز جمعه در این شهر برگزار شد.

در این دیدار تیم هندبال سپاهان تیم ذوب‌آهن را با نتیجه ۱۹ بر ۱۳ مغلوب خود ساخت و با این پیروزی چهار امتیازی شد.

تیم ذوب‌آهن اصفهان تاکنون در رقابت‌های هندبال بانوان باشگاه های کشور نتوانسته است امتیازی کسب کند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha