۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۷:۳۲
کد خبرنگار: 2443
کد خبر: 83503013
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه

تهر ان - ایرنا - ایران در رتبه دوم سریع ترین رشد گردشگری جهان، شکایت نوه ملکه انگلیس از دو نشریه این کشور، وقوع زمین لرزه به بزرگی 4.1 ریشتر حوالی نوکنده گلستان، جنگ اقتصادی علیه لبنان باج خواهی جدید امریکا،تلاش برای حفظ روابط برجسته بین تهران و رم، شماره معکوس برای استیضاح ترامپ، چهارعراقی ازجمله دو نیروی امنیتی در بغداد توسط افراد ناشناس کشته شدند، لغو مقررات منع رفت و آمد در بغداد، ایستادگی اروپا درمقابل سیاست های اعمال تعرفه ای آمریکا، به صدا درآمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی و ایستادگی اروپا در مقابل سیاست های اعمال تعرفه ای آمریکا از مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه بود.

داخلی

******

آبادان - سخنگوی کمیته اربعین دانشکده علوم پزشکی آبادان از تحویل گرفتن آخرین گروه از مصدومان حادثه تصادف بصره عراق از سوی فوریت‌های پزشکی و انتقال به بیمارستان خبر داد.

تهران - "جوزپه پرونه"، سفیر ایتالیا در ایران، در مراسم آغاز به کار یک شرکت طراحی ایتالیایی در کشورمان، گفت: باید برای حفظ روابط برجسته و خوب تهران و رم تلاش کنیم.

تهران - بر اساس گزارش جدید سازمان جهانی گردشگری، ایران با ۴۹ درصد رشد پس از اکوادور در رتبه دوم سریع‌ترین کشورها از حیث رشد جذب گردشگر خارجی قرار گرفت.

تهران - تارنمای کاسپین نیوز با توجه به برگزاری پانزدهمین نشست کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان نوشت که دو کشور آسیایی به دنبال افزایش همکاری های طرفین در حوزه های اقتصادی، راه و جاده و حمل و نقل هستند.

تهران - چهارمین همایش دیپلماسی مقاومت گرامیداشت دیپلماسی انقلابی و سفیر مقاومت شهید دکتر «غضنفر رکن آبادی» و شهدای مظلوم منا عصر جمعه با حضور حجت الاسلام «علیرضا پناهیان»، «حاج حسین یکتا» و «سید محمد حسینی» در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

تهران - زلزله ای به بزرگی 4.1 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 1 و 28 دقیقه و 23 ثانیه بامداد شنبه 13 مهرماه سال جاری استان های مازندران و گلستان را در حوالی نوکنده لرزاند.

خارجی

******

بیروت - نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به جنگ اقتصادی آمریکا علیه لبنان، هدف واشنگتن از این اقدام را باج خواهی سیاسی و سلطه بر کشورش دانست.

تهران - نشست مقام های امنیتی در عراق جمعه شب به ریاست نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور به منظور بررسی تحولات این کشور برگزار شد.

نیویورک - رئیسان سه کمیته امور خارجی، نظارت و اصلاحات و اطلاعات در احضاریه‌ای به سرپرست دفتر رئیس جمهوری آمریکاT خواستار ارسال اسناد کلیدی مربوط به تحقیقات استیضاح دونالد ترامپ شدند.

مسکو - مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز جمعه به دعوت وزارت خارجه روسیه با ایگور مارگولف معاون این وزارتخانه دیدار و درخصوص دستگیری یک خبرنگار تبعه روسیه در تهران با وی گفت‌وگو کرد.

تهران - چهارعراقی از جمله دو نیروی امنیتی در بغداد هدف گلوله افراد مسلح ناشناس قرار گرفته و کشته شدند، شبکه خبری سومریه نیوزجمعه شب به نقل از مرکز اطلاع رسانی نیروهای امنیتی عراق اعلام کرد که تک تیراندازان ناشناس این شهروندان را در میدان الطیران، مرکز خرید النحیل، خیابان

فلسطین و جاده محمد القاسم هدف قرار دادند.

لندن - پرنس هری نوه ملکه انگلیس از دو نشریه این کشور به دلیل آنچه شنود غیرقانونی پیغام های صوتی او و همسرش مگان مرکل خواند، به دادگاه عالی شکایت کرد.

تهران - وزیر خارجه آمریکا روز جمعه در سفر به کشورهای مقدونیه شمالی و مونته نگرو، در مورد هجوم سرمایه گذاران چینی به حوزه کشورهای بالکان هشدار داد.

تهران - بعد از آنکه نماینده ویژه تجاری آمریکا تاریخ اعمال تعرفه بر 7.5 میلیارد دلار بر کالاهای اروپایی را مشخص کرد، کشورهای اروپایی همه یک صدا در مقابل سیاست های یکجانبه گرایانه آمریکا ایستادگی کردند.

تهران - نخست وزیر عراق جمعه شب در بیانیه ای مقررات مربوط به منع رفت و آمد که به دنبال تظاهرات گسترده در برخی از نقاط این کشور اعمال شده بود، را لغو کرد.

تهران - جودی ایوانز یک فعال آمریکایی بامداد روز شنبه گفت: سیگال مندلکر معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا و طراح تحریم های ضد ایرانی خود شخصا یک سلاح کشتار جمعی است.

تهران - رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه به قدرت دموکرات ها در مجلس نمایندگان اعتراف کرد و گفت که این حزب رای لازم برای استیضاح من را دارند.

تهران - نیروهای امنیتی در استان هرات شامگاه روز جمعه، موفق شدند پس از ۱۰سال، هشت روستای این استان را از کنترل نیروهای طالبان خارج کنند.

تهران - خبرگزاری فلسطینی «معا» گزارش داد: آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در منطقه موسوم به «غلاف غزه» درپی وقوع چند انفجار در این منطقه به صدا در آمد.

پکن - وزیرخارجه چین با رد درخواست آمریکا از این کشور برای از سرگیری تحقیقات در مورد کسب و کار اقتصادی خانواده «جو بایدن» رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری فعلی آمریکا اعلام کرد که چین در مسایل داخلی آمریکا دخالت نمی کند.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha