مشارکت حداکثری در انتخابات باعث یاس دشمنان می‌شود

شهرکرد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مجریان برگزاری انتخابات در استان با حفظ امنیت و سلامت انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کنند و این حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

جعفر مردانی روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات این استان افزود: مجریان برگزاری انتخابات و به ویژه فرمانداران شهرستانهای ۱۰ استان موظفند با رعایت اصل بی‌طرفی و حفظ سلامت و امنیت انتخابات، از ایجاد هرگونه شائبه خودداری کنند.

وی، اعتمادسازی را از دیگر وظایف محوری مجریان انتخابات برشمرد و گفت: در همین راستا باید با ایجاد فضای مناسب و سالم برای اقشار مختلف مردم، گروه‌ها و احزاب سیاسی و داوطلبان احتمالی، اعتماد همگانی را فراهم کرد.

مردانی، آسیب‌شناسی دوره‌های انتخاباتی گذشته و رفع آنها را از راهکارهای برگزاری مطلوب‌تر این دوره از انتخابات عنوان کرد و افزود: بی‌شک بررسی نقاط ضعف و قوت در هریک از شهرستان‌ها می‌تواند در این حوزه نقش موثری داشته باشد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حس مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی متولیان مربوط نیز بسیار مهم است و باید این مهم در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

مردانی، صیانت از آرای مردم را از دیگر وظایف مجریان انتخابات دانست و افزود: مجریان انتخابات امانت‌داران آرای مردم هستند و در این خصوص تمام تلاش خود را به کار گرفته تا خدشه‌ای به این رسالت مهم وارد نشود.

به گزارش ایرنا، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور با موافقت شورای نگهبان دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود که بر این اساس زمان ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از تاریخ دهم آذرماه سال جاری به مدت یک هفته تعیین شده است.
چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۴۷ هزار نفر جمعیت دارد که از این استان ۴ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha