ملی‌پوش بوکس: برخلاف گذشته، متحد و باانگیزه هستیم

تهران- ایرنا- ملی‌پوش وزن ۹۱ کیلوگرم بوکس ایران گفت: برخلاف گذشته، متحد و باانگیز هستیم و برای کسب سهمیه المپیک با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

«محمد شوریان» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص عملکردش در مسابقات جهانی روسیه، اظهار داشت:‌ در این مسابقات، قهرمانان نامدار جهان و قاره‌های مختلف حضور داشتند و سطح فنی آن بسیار بالا بود که خوشبختانه نفرات ایران، مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: برای من که برای اولین بار در چنین رویدادی به میدان می‌رفتم، تجربه بسیار خوبی بود که به طور یقین در آینده به کمکم خواهد آمد. اینکه فدراسیون پس از هشت سال تیم ملی را به مسابقات جهانی اعزام کرد، ریسکی بود که نتیجه خواهد داد.

شوریان گفت:‌ در مسابقه نخست برابر حریف عراقی کمی استرس داشتم، چون رینگ جهانی را ندیده بودم. با این حال پس از برتری برابر وی در مبارزه دوم بسیار خوب کار کردم.

ملی‌پوش ایران ادامه داد: با خواسته کادر فنی مقابل حریف مجارستانی که در اروپا دارای عناوین مختلفی است، روش مبارزه را تغییر داده و بسیار خوب کار کردم و بنابر اعلام داورانی که این مبارزه را دیده‌اند در هر سه راند برنده بودم، اما برایم بسیار عجیب بود که حریف را برنده اعلام کردند.

شوریان گفت: از برد مطمئن بودم، اما وقتی داور دست نماینده مجارستان را بالا برد، شوک شدم و نمی‌دانستم چگونه از رینگ بیرون بیایم. فیلم مبارزه را بارها دیده‌ام و برنده مطلق بودم.

وی با تاکید براینکه حضور در مسابقات جهانی موجب افزایش انگیزه و اعتماد به‌نفس نفرات ایران شد، تصریح کرد: در تیم ما فقط احسان روزبهانی سابقه حضور در مسابقات جهانی را داشت و دیگران به خودباوری بزرگی پس از حضور در روسیه، رسیدند. مبارزه با بهترین‌های جهان به طور یقین فواید خود را نشان می‌دهد.

شوریان گفت: اکنون استرس ما برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک از بین رفته است و می‌توانیم در مسابقات گزینشی چین با ارائه عملکردی مناسب به سهمیه برسیم.

وی با مثبت ارزیابی کردن شرایط اردوهای تیم ملی، گفت: در گذشته از لحاظ روحی، انگیزشی و مالی در شرایط بدی بودیم، اما با تغییرات ایجاد شده در کادر فنی همه چیز عوض شد. اکنون با اتحاد و انگیزه بالا در پی رسیدن به هدف هستیم و خوشبختانه مشکلات مالی هم برطرف شده است.

ملی‌پوش بوکس ایران در پایان گفت: باید از رئیس فدراسیون، سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی به دلیل شرایط خوبی که برای تیم ملی فراهم کرده‌اند، قدردانی کنم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha