۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 2303
کد خبر: 83486961
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس پایتخت:‌ جست‌وجوی کودک ۲۱ ماهه همچنان ادامه دارد

تهران- ایرنا- رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: یک هفته از مفقود شدن کودک ۲۱ ماهه در قلعه‌نو از توابع شهرستان ری می‌گذرد و پلیس همچنان در حال جست‌وجو است.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار علیرضا لطفی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: بعد از اعلام مفقودی کودک توسط خانواده، نیروهای پلیس با استفاده از سگ‌های زنده‌یاب و جستجوگر و تیم‌های ویژه پلیس آگاهی تحقیقات را آغاز کردند.
وی ادامه داد: آنچه در فیلم‌های به دست آمده از دوربین های مداربسته مشاهده می شود این است که کودک به نام زهرا خود از منزل خارج شده است و در فیلم، بحث ربایش مطرح نیست.
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: یک کانال آب نیز در این محله وجود دارد و احتمال می‌رود کودک در این کانال سقوط کرده باشد اما ما چند گزینه دیگر نیز در این خصوص را مورد بررسی قرار داده‌ایم.
لطفی گفت: پدر و مادر این کودک نیز به کسی مظنون نیستند.
وی ادامه داد: این کودک دوشنبه هفته گذشته مفقود شده و گزینه جدی ما سقوط در کانال آب است اما امیدواریم در کانال نیفتاده باشد چراکه در این صورت سرانجامش مشخص است.
رییس پلیس آگاهی درباره کمک مردم به این خانواده نیز گفت: ما از شهروندان درخواست داریم چنانچه اطلاعی از این کودک دارند به ما اطلاع دهند اما متاسفانه تاکنون تنها ۲ مورد تماس گرفته شد که اطلاعاتشان درست نبود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ربایش کودک در تهران نداشته‌ایم.

به گزارش ایرنا نام این کودک زهرا حسینی شیرازی اعلام شده است.

تهرام/۳۲۲۵/۱۱۰۹/ ۱۰۰۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha