۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 83479734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

‌پایان مهلت ارسال آثار سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار»

تهران- ایرنا- مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» گفت: اختتامیه این جشنواره نیمه دوم مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری بنیاد شهید و امور ایثارگران «ایثار»، سید مرتضی حسینی افزود: پس از انتشار فراخوان سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» در خردادماه سال جاری، علاقه‌مندان آثار خود را در قالب فیلم‌نامه و فیلم ۱۲۰ ثانیه‌ای با موضوع ایثار اجتماعی ارسال کردند که خوشبختانه با توجه به حجم آثار ارسالی، استقبال خوبی از این جشنواره به‌عمل‌آمده و اسامی آثار برگزیده به‌زودی اعلام خواهد شد.
وی درباره تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اظهار داشت: درمجموع نزدیک به ۸۰۰ اثر دریافت کردیم که از این تعداد ۲۸۴ اثر برای شرکت در بخش فیلم و ۴۹۰ اثر برای رقابت در بخش فیلم‌نامه بود.
گفتنی است سومین جشنواره ملی «فیلم ایثار» با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، انجمن سینمای جوانان ایران، شبکه یک سیما، شبکه مستند، آی فیلم و معاونت فرهنگی قوه قضاییه برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه و اهدای جوایز آن نیمه دوم مهرماه برگزار خواهد شد.

بر اساس آمار بنیاد شهید، تعداد جانبازان زیر ۲۵ درصد ۳۳۱ هزار و ۵۵۵ نفر، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر ۲۳۳ هزار و ۲۶۷ نفر، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد ۲۵ هزار و ۴۸۱ و جانبازان بالای ۷۰ درصد حدود ۹ هزار و ۶۸۸ نفر است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند. همچنین حدود ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha