۱۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۳:۱۸
کد خبرنگار: 917
کد خبر: 83463425
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایندگان از انتصاب سامانی به عنوان معاون وزارت کشور قدردانی کردند

تهران - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای از از وزیر کشور برای انتصاب سید سلمان سامانی به عنوان معاون هماهنگی وزارت کشور تقدیر کردند.

در ادامه جلسه علنی امروز- سه شنبه- مجلس شورای اسلامی «احمد امیر آبادی فراهانی» عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیانیه تشکر ۲۲۴ نماینده از معاونت پارلمانی وزارت کشور را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: ۲۲۴ نماینده طی نامه‌ای خطاب به رحمانی فضلی وزیر کشور از انتصاب «سید سلمان سامانی» به عنوان معاون هماهنگی وزارت کشور قدردانی کرده و همچنین از زحمات ۳ ساله سید سلمان سامانی در معاونت حقوقی و پارلمانی این وزارتخانه نیز تشکر می‌کنند.

این بیانیه خطاب به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور می افزاید: به این وسیله از جنابعالی بدلیل تقویت رویکرد جوانگرایی در سطوح مدیریتی وزارت کشور و بهبود و قوت هر چه بیشتر این وزارتخانه در اجرای وظایف محوله و همچنین از خدمات سه ساله  آقای سید سلمان سامانی در جایگاه معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت کشور که بعنوان یکی از مدیران جوان دولت موفق شدند روابط وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی را در این سال ها به نحو شایسته تقویت نمایند، قدردانی می شود.

برای وی که اخیرا با حکم  شما به سمت معاون هماهنگی وزارت کشور منصوب شده اند آرزوی توفیق روز افزون داریم.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha