عضو کمیته اخلاق: محرومیت تعلیقی بیرانوند اجرا نمی‌شود

تهران- ایرنا- عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت که با توجه به رفتار اخیر علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس برابر تراکتور، محرومیت تعلیقی وی اجرا نمی‌شود.

عبدالله سمامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اعلام این خبر گفت: بیرانوند در دیدار با تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر یک تخلف انضباطی مرتکب شده بود که برخی اعتقاد داشتند با این تخلف باید حکم پیشین کمیته اخلاق مبنی بر سه جلسه محرومیت تعلیقی وی، به اجرا در بیاید در حالی که تخلفات انضباطی با مباحث اخلاقی متفاوت است.

این وکیل دادگستری و عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال افزود: با توجه به اینکه تخلفات انضباطی و اخلاقی در ذات با یکدیگر متفاوت هستند، در نتیجه تخلف انضباطی اخیر بیرانوند شامل حکم تعلیقی وی نمی‌شود و این حکم سر جای خود باقی است.

سمامی اضافه کرد: بیرانوند هر گاه تخلف اخلاقی مرتکب شود، علاوه بر رسیدگی به تخلف جدید، حکم سه جلسه محرومیت وی نیز اجرا می‌شود بنابراین خارج شدن این حکم از حالت تعلیق منوط به ارتکاب تخلف اخلاقی است نه انضباطی.

چهارم خرداد امسال کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند را به خاطر حواشی رخ داده در دیدار با پارس جنوبی جم، به سه جلسه محرومیت تعلیقی و ۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha