۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۳۸
کد خبر: 83450877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دی‌لیخت: در یووه انتظار نیمکت‌نشینی نداشتم

۳ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۳۸
کد خبر: 83450877
دی‌لیخت: در یووه انتظار نیمکت‌نشینی نداشتم

تهران- ایرنا- «متیس دی‌لیخت» ستاره تازه وارد یوونتوس با ابراز غافلگیری از نیمکت‌نشین شدن در بازی مقابل پارما اظهار داشت: طبیعی است که بازی کردن را ترجیح می‌دهم اما در تمرینات به هیچ نشانه ای مبنی بر نیمکت‌نشینی برنخوردم.

مدافع ۲۰ ساله هلندی تابستان سال جاری با قراردادی به ارزش ۸۵.۵ میلیون یورو از آژاکس راهی یوونتوش شد اما بازی افتتاحیه بانوی پیر را در ورزشگاه استادیو تاردینی از روی نیمکت تماشا کرد.

دی‌لیخت در این خصوص اظهار داشت: طبیعی است که بازی کردن را ترجیح می‌دهم؛ در تمرینات نشانه‌ای مبنی بر نیمکت نشینی خودم دریافت نکردم و بنابراین انتظار چنین اتفاقی را هم نداشتم.

وی ادامه داد: بدیهی است که به تصمیم سرمربی احترام می‌گذارم؛ باید واقع‌بین باشم چرا که هنوز با حضور در سری‌آ به طور کامل وفق پیدا نکرده‌ام؛ مدافعانی که بازی کردند یعنی «لئوناردو بونوچی» و «جورجو کیه‌لینی» مدت‌ها است به عنوان بهترین زوج خط دفاعی شناخته می‌شوند.

ستاره پیشین باشگاه آژاکس تاکید کرد: باید در طول فصل جایگاهم را به دست آورم؛ پنج هفته نخست از لحاظ فیزیکی سخت بود اما در همین دوران متوجه شدم که در حال قوی‌تر شدن هستم؛ از لحاظ دفاعی، خصوصیات مورد نیاز یک مدافع در ایتالیا زیاد تفاوتی با آژاکس ندارد چرا که سرمربی از ما خواسته تا تحرکات را حدس بزنیم. هنوز با یادگیری زبان سر و کله می‌زنم و تعدادی اصطلاح فوتبالی یاد گرفته ام اما قصد دارم زبان ایتالیایی خود را بیش از اینها تقویت کنم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha