۱۵۰ نفر از  جوانان کانون‌های فرهنگی مساجد سیستان و بلوچستان به قم اعزام شدند

زاهدان- ایرنا- مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت روز جهانی مسجد ۱۵۰ نفر از جوانان شیعه و سنی عضو این کانون‌ها از سراسر استان امروز/یکشنبه/ به قم اعزام شدند.

حجت‌الاسلام مهدی پودینه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: این افراد به منظور شرکت در اردوی آموزشی و زیارتی جوانان راهی این شهر مقدس و زیارتی شدند.

وی ادامه داد: توانمندسازی جوانان برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد از اهداف برگزاری این اردو زیارتی و آموزشی است.
مسئول ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این اردوی آموزشی نشست‌هایی با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برپا می‌شود.
حجت‌الاسلام پودینه خاطر نشان کرد: کانون‌ فرهنگی هنری نور استان در طول سال برنامه‌های مختلفی با حضور جوانان و نوجوانان برگزار می‌کند که اردوی زیارتی قم و جمکران از جمله آن‌هاست.

به گزارش ایرنا هم اینک هزار و ۳۶۴ کانون فرهنگی و هنری مساجد در این استان فعال و ۷۷ هزار نفر نیز عضو این کانون‌ها هستند.
 سیستان و بلوچستان به گواه بسیاری از کارشناسان مسائل دینی و اجتماعی یکی از استان های برتر کشور در زمینه فعالیت‌های قرآنی است به طوری که علاقه‌مندی به علوم دینی، عشق به اسلام و قرآن و پیامبر (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جای جای این استان موج می زند و مردم مومن، خداجو و عاشق و دلباخته آن از هر فرصتی برای فراگیری مسائل دینی به ویژه حفظ قرآن کریم بهره می‌برند.
۷۳۱۶**۶۰۸۱

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha