قهرمان ووشوی آسیا: راه زیادی در ورزش حرفه‌ای پیش رو دارم

تهران – ایرنا – قهرمان ووشوی جوانان آسیا، گفت: هنوز راه زیادی در ورزش حرفه‌ای پیش رو دارم تا بتوانم موفقیت‌ها را در رده بزرگسالان نیز ادامه دهم.

«حسن لطفی» پس از اینکه روز چهارشنبه به مدال رقابت‌های جوانان آسیا در برونئی دست یافت به ایرنا، گفت: برای حضور در این پیکارها و رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی، خیلی تلاش کردم و خوشحالم که به بهترین مدال رسیدم.

وی افزود: در نیمه نهایی حریف بسیار قدرتمندی از  چین داشتم که مبارزه ما سه راند به طول انجامید و انرژی زیادی از من گرفت.

سانداکار وزن ۸۰ کیلوگرم ایران، گفت: با تدابیری که کادر فنی در نظر گرفت، به خوبی برای مبارزه فینال آماده شدم و حریف هندی را شکست داده و به مدال طلا رسیدم.

لطفی با قدردانی از زحمات کادر فنی، اظهار داشت: باید از فدراسیون نیز تشکر کنم که در شرایط دشوار اقتصادی، بهترین اردوها را تدارک دید و با تمام قوا در رقابت‌های آسیایی شرکت کردیم.

وی در خصوص برنامه‌های آینده‌اش، گفت: هنوز اول راه هستم و به افتخارات خوبی در رده سنی جوانان رسیده‌ام و می‌خواهم موفقیت‌ها را در رده بزرگسالان نیز ادامه دهم.

دهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا از روز دوشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۲۰ کشور در برونئی آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد داشت.

تیم ایران در ۲ بخش ساندا و تالوی پسران و دختران در این رویداد شرکت کرده است.

روز گذشته و در سومین روز این مسابقات، تیم ایران به ۲ مدال طلا (شاهین بنی‌طالبی و حسن لطفی) و ۳ نقره (نازنین بازدار، ستایش تک‌فلاح و علی شکروی) دست یافت.

با این اوصاف تعداد مدال‌های تیم ایران تا پایان روز سوم به ۴ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز رسید.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha