۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83430234
T T
۰ نفر

هدیه ویژه به خبرنگار در روز خبرنگار

۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83430234
هدیه ویژه به خبرنگار در روز خبرنگار

تهران- ایرنا- امروز 17 مردادماه مصادف با روز خبرنگار است، روزی که خبرنگاران صدها پیام تبریک را از دوستان و همکاران رسانه ای خود و همچنین مسئولان حوزه های خبری دریافت می کنند، امروز در حاشیه بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان ها خبرنگاران نیز مورد تقدیر و احترام از سوی مرتضی الویری رئیس این شورا قرار گرفتند اما شیرینی این تقدیر با شیوه رفتار یک نماینده به کام خبرنگاران تلخ شد.

خبرنگاران که صبح امروز- پنجشنبه- برای پوشش خبری بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استان ها به ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی رفته بودند، در ساعت استراحت این برنامه نماینده یکی از استان ها به علت انتشار سخنان خود در اجلاس پیشین مبنی بر « فروش ملکی به مبلغ ۶.۵ میلیارد تومان و عدم نیاز مالی وی به منابع مالی شورای عالی استان ها» ضمن بیان کلمات نامناسب به خبرنگار رسانه ای که خبر وی را منتشر کرد، رو به همه خبرنگاران کرد و گفت: هر «ننه قمری» را در جلسه ها راه می دهند. 

این مساله در نهایت با دخالت روابط عمومی شورای عالی استان ها فیصله پیدا کرد و یکی از نمایندگان در پایان برنامه با حضور بین خبرنگاران از آنها عذرخواهی کرد و گفت: ممکن است فردی در لحظه ای آمادگی مصاحبه نداشته باشد.

بعد از گذشت دقایقی، در حالی که مرتضی الویری از مساله پیش آمده مطلع نبود، با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از خبرنگاران تقدیر کرد.

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha