۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2667
کد خبر: 83427387
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶ طرح عمرانی در سیروان اجرا شد

۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۵۱
کد خبر: 83427387
۲۶ طرح عمرانی در سیروان اجرا شد

ایلام - ایرنا- فرماندار سیروان از اجرای ۲۶ طرح مختلف به خصوص عمرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها در جریان سفر استاندار ایلام به سیروان مصوب شده بود.

‍ به گزارش خبرنگار ایرنا؛ نهمین سفر شهرستانی استاندار ایلام به شهرستان سیروان در اردیبهشت ماه سال گذشته انجام شد.

جواد رحیمی مقدم روز سه شنبه در نشستی با خبرنگاران استان ایلام که در لومار برگزار شد مجموع  طرح های مصوب سفر استاندار ایلام به سیروان را ۲۸ پروژه عنوان کرد که از این تعداد ۲۶ طرح اجرایی شده است.

وی گفت: برای اجرای این طرحها که عمدتا عمرانی هستند  سال گذشته ۲۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافت و امسال نیز ۲۴۰ میلیارد ریال برای تکمیل انان اختصاص خواهد یافت.

وی با ذکر اینکه تنها اجرای ۲ طرح از این مصوبات سفر استاندار به لومار بر زمین مانده است  یکی از آنها پروژه راهسازی واریانت ورمیان و دیگری  استادیوم ورزشی لومار عنوان کرد.

فرماندار سیروان علت اجرا نشدن پروژه راهسازی واریانت ورمیان را مخالفت معارضین ملکی عنوان و تصریح کرد: استادیوم ورزشی لومار نیز به علت واگذار نشدن زمین از طرف شهرداری تاکنون اجرایی نشده است.

وی همچنین از سفر و بازدید  ۱۲ وزیر به شهرستان سیروان  طی یکسال گذشته  اشاره کرد و گفت : این سفرها دستاوردهای بسیار خوبی برای  شهرستان به همراه داشته اند که از جمله انها اختصاص ۱۷۰ میلیارد ریال برای تسریع در اجرای  پروژه پمپاژ دشت سیروان است.

فرماندار سیروان، با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ هزار هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت می‌رود یادآوری کرد: تولید برنج یکی از مهم‌ترین برندهای این شهرستان است و همچنین پرورش ماهی، تولید گوشت، پرورش دام سبک و سنگین از دیگر محصولات تولیدی روستائیان این شهرستان به شمار می‌رود.

وی، با بیان اینکه ۶۵ روستا با ۴ هزار خانوار در این شهرستان وجود دارد، ابراز کرد: مهم‌ترین ویژگی این شهرستان روستایی بودن آن است چراکه ۸۲ درصد جمعیت این شهرستان را روستاییان تشکیل می‌دهند.

سیروان با ۶۵۰ کیلومترمربع مساحت  با ۱۴ هزار و ۴۰۴ نفر جمعیت سال ۹۱ به شهرستان ارتقا یافت .

۶۰۳۴

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha