۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 1470
کد خبر: 83424614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوره های آموزشی مشترک با دانشگاه های معتبر جهانی برگزار می شود

تهران- ایرنا- رئیس دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی از برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت با دانشگاه‌های معتبر جهانی در راستای ورود به عرصه‌های بین‌المللی خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه جهاددانشگاهی، «سید سعید هاشمی» اظهار داشت: دانشگاه علم و فرهنگ در قالب دانشگاه‌های کارآفرین نقش جدی‌تری در آموزش‌های نوین، ایجاد اشتغال، توسعه‌ فناوری و خلق ارزش‌های اجتماعی ایفا می کند.

وی افزود:‌ این دانشگاه در برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی از توانمندی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاددانشگاهی نظیر پژوهشگاه رویان، مرکز ملی ذخایر ژنتیکی ایران، ابن‌سینا، توسعه‌ فناوری، علوم انسانی و اجتماعی، گردشگری و پژوهشکده‌ فرهنگ و هنر بهره‌مند می شود که این مهم منجر به ارتقای کیفی دوره‌های آموزشی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علم و فرهنگ جهاد دانشگاهی ادامه داد: بر این اساس برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی بلندمدت و کوتاه‌مدت با دانشگاه‌های معتبر جهانی در راستای ورود به عرصه‌های بین‌المللی مورد توجه واقع شده است و این مرکز علمی با عقد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های همکاری آموزشی با دانشگاه‌های یو پی ام( UPM) و یواس ام (USM) مالزی، وارویک (WARVIK) و شفیلد (SHEFFIELD) انگلیس، مالاردالن ( MALARDALEN) سوئد و آی ام سی (IMC) اتریش، درصدد ارتقای کیفی و توسعه‌ فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی است.

هاشمی همچنین تصریح کرد: توسعه‌ رشته‌های نوین و میان‌رشته‌ای متناسب با نیاز جامعه، توسعه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز کسب‌ وکار، شناسایی و تبیین مسائل جامعه در قالب موضوع های دانشگاهی و هدایت و همسوسازی آموزش و پژوهش در جهت حل آن‌ها نیز از جمله مهم‌ترین اهداف دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha