۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱
کد خبرنگار: 942
کد خبر: 83424545
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: مدیران گلستان نقدپذیر باشند

۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۵۱
کد خبر: 83424545
استاندار: مدیران گلستان نقدپذیر باشند

گرگان - ایرنا - استاندار گلستان گفت که انتظار می رود مدیران استان تحمل نقد رسانه ها را داشته باشند و از ورود خبرنگاران به مسایل مهم و راهبردی با هدف شناسایی معایب و بیان راهکار به منظور حل مشکلات استقبال کنند.

دکتر هادی حق شناس روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز گلستان اظهار داشت: رسانه ها می توانند با پرهیز از روزمرگی و رویکرد هدفمند در تصمیم گیری مدیران استان نقش آفرینی کرده و به توسعه منطقه کمک کنند.

وی بیان کرد: یکی از اقداماتی که رسانه ها می توانند با انجام آن به مدیران در اتخاذ تصمیمات درست کمک کنند، استفاده از ظرفیت مراکز آموزشی ۸۰ هزار دانشجو و تبیین پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی گلستان است.

استاندار گلستان افزود: انتشار بخش های عملیاتی پایان نامه ها در رشته های گوناگون به دلیل تمرکز علمی بر موضوعات و توجه به راهبردی بودن آن ها، راه حل مناسبی برای روشنگری مسایل و معرفی راه های گوناگون برطرف کردن مشکلات است که انجام آن توسط رسانه ها علاوه بر کمک به حرکت در مسیر توسعه گلستان به بهبود جایگاه آن ها در جامعه کمک خواهد کرد.

حق شناس ادامه داد: رسانه ها تلاش کنند به جای تعریف بی دلیل از مدیران و یا ورود به حریم خصوصی افراد و نقض حقوق شهروندی، مزیت ها و معایب کاری مسوولان را بازگو کرده و برای حل مشکلات اساسی استان به دنبال راه حل باشند به عبارت دیگر نقد آنها ناظر بر عملکرد و برنامه افراد باشد نه اینکه شخصیت حقیقی آنها را هدف قرار دهد.

وی گفت: گلستان به لحاظ معدل برخورداری از ظرفیت های گوناگون در رده دهم کشور قرار دارد اما شاخص درآمد سرانه، نرخ بیکاری، رشد اقتصادی و دیگر شاخص های پایین آن نشان می دهد تاکنون از این ظرفیت ها برای توسعه پایدار و از میان بردن کمبودها کمتر استفاده شده است. 
گفتنی است خبرنگار ایرنا در گفتگو با استاندار گلستان تعدادی از سوالات مردمی را با حق شناس در میان گذاشت که مشروح آن متعاقبا منتشر می شود. 

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha