۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 2298
کد خبر: 83416778
T T
۰ نفر
برهه کنونی سخت‌ترین دوران جمهوری اسلامی است

شهرری- ایرنا- تولیت آستان مقدس عبدالعظیم (ع) گفت: دوران کنونی سخت ترین برهه ای است که تاکنون بر جمهوری اسلامی ایران گذشته و با تدابیر امام گونه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی از این آزمون‌های سخت سربلند بیرون می‌آییم.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، آیت الله محمد محمدی ری شهری در دیدار جمعی از پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس سپاه استان قزوین اظهار داشت: رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس که در خدمت آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه بودند، زمینه ساز حکومت جهانی اسلام محسوب می‌شوند و باید همواره در این مسیر محکم‌تر و ثابت قدم باقی بمانند.

وی تصریح کرد: آزمون الهی از سنت هایی است که برای انسان سازی در نظام آفرینش خلق شده و انسان های مومن برای آمادگی روز موعود با آن مواجه می شوند و انسان هایی که ادعای معیت با قرآن و پیامبر(ص) را می کنند، رها نخواهند شد و مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

رییس موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بیان کرد: فلسفه مرگ و زندگی به تعبیری پرورش انسان های شایسته و انجام احسن عمل است و در تعبیر دیگر نیز فلسفه جهان آفرینش انسان سازی بیان شده به این مفهوم که جهان در حقیقت کارخانه انسان سازی است.

وی گفت: کسی عملش عقل و بصیرت، ورع و تقوا و طاعت بیشتری داشته باشد در آزمون های الهی موفقتر است.

آیت الله ری شهری دوران انقلاب را آزمون بسیار مهمی برای ملت ایران برشمرد و گفت: مردم از آن آزمون بسیار سخت سربلند بیرون آمدند و در دوران مقام معظم رهبری نیز مردم، بحران های بسیار مهمی را در کنار رهبری و ولایت گذراندند و شیاطین مستکبر جهان و در راس آنها آمریکا و اسرائیل با تمام توان در حال فشار آوردن به مردم و در خیال شکست ملت هستند.

وی بیان کرد: بصیرت از ویژگی های مردم زمینه ساز حکومت جهانی حضرت ولیعصر(عج) است و دشمن کور خوانده که به فکر ایجاد فاصله بین ملت و رهبری باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان کرد: با رهبری امام گونه رهبر معظم انقلاب، مردم این کشور از آزمون های کنونی نیز سربلند بیرون خواهند آمد و دلیل این امیدواری نیز بصیرتی است که مردم طی دهه های گذشته از خود نشان داده اند.

وی ادامه داد: تا زمانی که تقدیر الهی بر شکل گیری حکومت جهانی اسلام باشد و آن گاه کسانی خواهند آمد که پشتوانه سلاح شان بصیرت است و با راهنمایی رهبرشان اطاعت خدای متعال می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بر اساس همین بصیرت است که دشمن از این نظام و انقلاب و رهبری حساب می برد و می داند اگر دست از پا خطا کند، با چه مشکلاتی روبرو خواهد بود.

۷۲۴۷/۶۰۰۳

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha