۱ مرداد ۱۳۹۸، ۱۳:۴۹
کد خبر: 83407914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تغییر در ترکیب تیم کشتی فرنگی جوانان در پیکارهای جهانی

تهران - ایرنا - سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: این تیم برای حضور در پیکارهای جهانی سال ۲۰۱۹ استونی نسبت به مسابقات قهرمانی آسیا چهار تا پنج تغییر خواهد داشت.

«حمید باوفا» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشبختانه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با توجه به تغییراتی که نسبت به سال قبل داشتیم، توانستیم برای مرتبه سوم قهرمان شویم و با توجه به شناختی که از تیم ها و نفرات شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی جهان دارم، سعی داریم تغییراتی را هم برای جهانی داشته باشیم.
وی اظهار داشت: روز گذشته در ۲ وزن ۶۳ و ۹۷ کیلوگرم مسابقه انتخابی برگزار شد و بعد از آن نفرات شرکت کننده در وزن های ۵۵ و ۶۷ کیلوگرم در مسابقات جهانی نیز تغییر خواهند کرد و در نهایت نفرات اصلی وزن های ۶۰ و ۷۲ کیلوگرم نیز با توجه به شرایط اردویی، انتخاب و اعزام می شوند.
باوفا در خصوص اینکه موفقیت های کشتی پایه سال گذشته با توجه به نتایج ضعیف تیم های ملی بزرگسالان چرا به چشم نیامد، گفت: برای مسابقات تیم های ملی بزرگسالان، رسانه ها و تلویزیون پوشش بهتر و گسترده تری دارند و نتیجه نگرفتن این تیم ها با توجه به همین موضوع سبب شد که موفقیت های تیم های نوجوانان و جوانان در کشتی آزاد و فرنگی آنطور که باید و شاید، دیده نشود.
وی تصریح کرد: تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در ۲ سال گذشته یعنی در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ تامپره فنلاند و ۲۰۱۸ اسلواکی قهرمان جهان شد و تلاش داریم امسال و برای سومین مرتبه از عنوان قهرمانی تیم ایران دفاع کنیم.
سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان همچنین در خصوص حضور «علیرضا دبیر» به عنوان رییس فدراسیون کشتی گفت: حضور این قهرمان بزرگ کشورمان را به فال نیک می گیریم و به طور قطع او همه تلاش خود را برای رشد و اعتلای کشتی بکار خواهد گرفت.
باوفا ادامه داد: دبیر یکی از بزرگان کشتی ایران است و کسی است که چه در زمان قهرمانی و چه در زمان مدیریتی، فعالیت خوبی داشته است و به طور حتم در مدیریت کشتی نیز موفق خواهد بود.

رقابت های جهانی کشتی جوانان روزهای ۲۱ تا ۲۷ مردادماه در شهر تالین استونی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha