۲۸ تیر ۱۳۹۸، ۱:۱۰
کد خبرنگار: 2585
کد خبر: 83401884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تحلیلگر اسپانیایی: استراتژی اشتباه آمریکا در استفاده از فشار نتایج خوبی نخواهد داشت

مادرید- ایرنا- روزنامه "ال دیاریو "درتحلیلی به قلم «خسوس نونیس» نوشت: استراتژی اشتباه آمریکا در استفاده از فشار حداکثری علیه ایران نتایج خوبی نخواهد داشت.

ال دیاریو آورده است: تصمیم ایران برای عبور از حدود تعیین شده در توافق هسته‌ای از لحاظ میزان اورانیوم و درصد غنی سازی مسئولیت افزایش تنش و امکان خارج شدن آن از کنترل را متوجه تهران می‌کند.

به هر حال اگر وضعیت را از دیدگاه وسیع‌تری بنگریم، می‌بینیم که این ترامپ بوده که در ماه می سال گذشته در حالی که سازمان بین المللی انرژی اتمی تائید کرده بود که تهران به طور کامل به تعهد خود وفادار بوده، از توافق هسته ایی بیرون رفته و تحریم‌ها را شدید و شدیدتر کرد.

ایران در پاسخ به این حرکت آمریکا و در برابر نگاه ناتوان اروپا به این قضیه مجبور به اتخاذ اقدامات مذکور شده است. ادامه بازی با آتش و گسترش این بازی احتمال آنکه به شکل تصادفی یا بر اثر محاسبه اشتباه، درگیری مستقیمی به وجود آید را بالا می‌برد.

استراتژی اشتباه آمریکا در استفاده از فشار حداکثری و بی عملی اتحادیه اروپا در حال سوق دادن ایران به سوی تلاش برای داشتن بمب هسته‌ای است و این مسیری است که نمی‌توان از آن نتایج خوبی انتظار داشت.

برچسب‌ها

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha