۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 83383377
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بحران آب همدان جدی است

۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۴:۴۴
کد خبر: 83383377
بحران آب همدان جدی است

همدان- ایرنا- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران آب در این استان جدی است و انتظار داریم در اولویت تصمیم گیری ها قرار بگیرد.

امیر خجسته روز شنبه در جلسه اعضای شورای اداری همدان اظهار داشت: با وجود بحرانی بودن وضعیت آب در همدان، عزم مسئولان کشوری در مقابل آن جدی نیست.

وی اضافه کرد: توقع داریم هیات دولت در این باره توجه و تصمیم گیری لازم را داشته باشد.

خجسته با اشاره به عملکرد مطلوب محیط زیست کشور گفت: گزارش های خوبی به مجلس شورای اسلامی رسیده است و همگان می دانند که محیط زیست اولویت پیشرفت در هر عرصه ای است.

وی آموزش و فرهنگ سازی عمومی را مهمترین نیاز محیط زیست کشور دانست و بیان کرد: باید از ظرفیت شوراهای شهر و روستا در این فرهنگ سازی مردمی بهره گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس افزود: حساس کردن مردم پیرامون دغدغه ها و مشکلات زیست محیطی با فرهنگ سازی موثر است و باید نسبت به آگاه سازی آنها توجه جدی داشت.

وی با اشاره به توسعه مطلوب استان همدان در عرصه های مختلف گفت: پیشرفت این استان با همدلی و اتحاد ایجاد شده به خوبی در حال سرعت بخشیدن است و در گردشگری نیز نگاه ویژه داریم.

خجسته خاطرنشان کرد: علاوه بر حوزه کشاورزی، در رونق صنعت گردشگری نیز تا حد بسیار مطلوبی پیش رفته ایم و در این مسیر رشد و توسعه، تحکیم فضای همدلی و هم افزایی بسیار حایز اهمیت است.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha