۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۵۳
کد خبر: 83375731
T T
۰ نفر
پرونده پزشکی باقری در اختیار استراماچونی قرار می گیرد

تهران-ایرنا- میزان دقیق آسیب دیگی فرشید باقری به زودی مشخص خواهد شد و قرار است پرونده پزشکی این بازیکن در اختیار استراماچونی قرار بگیرد.

با وجود آغاز دور جدید تمرینات پیش فصل استقلال غیبت‌های «فرشید باقری» باعث رقم خوردن شایعات فراوانی پیرامون وضعیت او شد.

باقری که با مصدومیت زانو روبروست، امروز به محل تمرینات استقلال رفت و با آندره آ استراماچونی پیرامون شرایط جسمانی اش به صحبت پرداخت.

این بازیکن امروز از مچ پایش ع ک س «ام آر آی» گرفت تا میزان دقیق آسیب دیدگی اش مشخص شود.

باقری این روزها برای مداوای پای آسیب دیده خود در کلینیک پزشکی استقلال حاضر می‌شود و پس از رسیدن به بهبودی کامل در تمرینات گروهی آبی پوشان تهرانی شرکت می کند.

یکی از مربیان استقلال درباره وضیعت باقری به خبرنگار ورزشی ایرنا گفت: ظرف امروز و فردا میزان دقیق مصدومیت باقری مشخص خواهد شد تا گزارش پزشکی این بازیکن را در اختیار استراماچونی قرار دهیم.

فرشید باقری از جمله بازیکنانی است که در پنجره تابستانی نقل و انتقالات شایعات فراوانی پیرامون او به گوش رسید. این بازیکن که فصل پرحاشیه ای را سپری کرد با وجود اینکه هنوز یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد، در هیچکدام از تمرینات روزهای گذشته زیر نظر مربی ایتالیایی حاضر نشده است.
درباره او گفته می‌شد اگرچه یک فصل دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است اما در قراردادش بندی وجود دارد مبنی بر اینکه برای سال سوم باید با مدیران آبی پوشان به توافق مالی برسد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha