۸ تیر ۱۳۹۸، ۲۰:۵۶
کد خبر: 83374269
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ستاره‌هایی که بازار نقل و انتقالات NBA را داغ کرده‌اند

تهران- ایرنا- بازار نقل و انتقلات بازیکنان لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا داغ است به خصوص اینکه چند ستاره بازیکن آزاد اعلام شده‌اند و هنوز تیم‌هایشان را نیز انتخاب نکرده‌اند.

چندین بازیکن حرفه‌ای لیگ بسکتبال آمریکا بازیکن آزاد شده‌اند اما هنوز تیمشان را برای فصل انتخاب نکرده‌اند. این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی روبه رو هستند که باعث شده بازار نقل و انتقالات جذاب‌تر شود.

رسانه‌ها هر روز درباره وضعیت آنها اخباری را منتشر می‌کنند و منتظر هستند تا تکلیفشان مشخص شود. کاوی لئونارد، کوین دورانت، کایری ایروینگ، جیمی باتلر، کمبا واکر و کلی تامسون از جمله این بازیکنان هستند.

لئونارد که با تورنتو توانست قهرمان این فصل لیگ حرفه‌ای آمریکا شود با اینکه بارها اعلام کرده می‌خواهد در کانادا بماند به نظر می‌رسد که به پیشنهادهایش فکر می‌کند. رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این بازیکن تمایل دارد تورنتو را ترک کند و مقصد احتمالی‌اش جایی نیست جز لس‌آنجلس لیکرز. خبرهایی هم منتشر شده مبنی براینکه این بازیکن به زودی با مدیران لیکرز نشستی خواهد داشت. لس‌آنجلس لیکرز بعد از فصل ناکامی که داشت به دنبال تقویت ترکیبش است و در اولین گام آنتونی دیویس را از نیواورلانز گرفت. در این میان مسئولان باشگاه لس‌آنجلس کلیپرز هم به جذب این بازیکن بی علاقه نیستند.

دومین بازیکن که وضعیتش مشخص نیست کوین دورانت ستاره مصدوم گلدن استیت است. دورانت بازی‌های زیادی را در فصل آینده از دست خواهد داد اما همچنان مشتریان زیادی دارد.

این فوروارد توانمند به احتمال زیاد گلدن استیت را ترک می‌کند و رسانه‌ها گفته‌اند که جز ۴ تیم، مقصد دیگری ندارد. نیویورک، لس‌آنجلس کلیپرز، بروکلین و شاید گلدن استیت ۴ تیمی هستند که دورانت فصل بعد پیراهن یکی از آنها را به تن می‌کند.

کایری ایروینگ فصل خوبی با بوستون داشت اما بازیکن آزاد شده و می‌خواهد تیمش را عوض کند. در میان بروکلین، نیویورک و لس‌آنجلس لیکرز تیم بروکلین است که مذاکرات جدی‌تری با این ستاره دارد اما رسانه‌ها تاکید کرده‌اند تا او قراردادش را به طور رسمی امضا نکند نمی‌تواند حرف قاطعی زد. به همین دلیل می‌توان گفت لیکرز هم شانس زیادی دارد چرا که لبرون جیمز از دوستان نزدیک ایروینگ است و در جذب بازیکنان این تیم نقش زیادی ایفا می‌کند.

جیمی باتلر فصل خوبی با فیلادلفیا داشت اما حالا به دنبال تیم جدیدی است. درست است که باتلر یک بازیکن توانمند است و می‌تواند در چند موقعیت بازی کند اما دفاع ضعیف تاثیر زیادی بر نگاه‌ها به این بازیکن گذاشته‌است. رسانه‌ها گفته‌اند با توجه به سن و سابقه مصدومیت تنها فیلادلفیا است که می‌تواند با جیمی باتلر یک قرارداد ۵ ساله با بیشترین دستمزد ببندد.

خبر دیگری هم درباره جیمی باتلر امروز منتشر شده و مربوط به هیوستون است. هیوستون اعلام کرده به دنبال جذب باتلر است. نکته جالب توجه این است که باشگاه هیوستون درباره اخباری مبنی بر جدایی جیمز هاردن هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد.

کمبا واکر بازیکن تیم شارلوت هم که فصلی رویایی داشت بازیکن آزاد شده و مثل باقی بازیکنان توانمند با پیشنهاد لس‌آنجلس لیکرز روبه رو است. شارلوت قطعاً توانایی مالی حفظ این بازیکن را ندارد و باید دید کمبا واکر که یکی از بهترین بازیکنان موقعیت یک این فصل بوده به کدام تیم می‌رود.

کلی تامسون دیگر بازیکن گلدن استیت است که آزاد شده و تیمش را عوض می‌کند. البته او نیز همانند دورانت با آسیب دیدگی فصل را تمام کرد اما آنقدر توانمند هست که با پیشنهادهای خوب مواجه شود. با اینکه خودش اعلام کرده قصد جدایی دارد اما پیش‌بینی می‌شود که به دلیل مصدومیت گلدن استیت می‌تواند با یک قرارداد جدید او را حفظ کند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha