۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۹:۳۷
کد خبرنگار: 1301
کد خبر: 83372829
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

کتاب گویا داستان‌های شاهنامه منتشر شد

تهران- ایرنا- اپلیکیشن ایران‌صدا، کتاب گویا داستان‌های شاهنامه فردوسی را به طور رایگان منتشر کرد.

برنامه قصه‌های سرزمین من، روایت شنیدنی از شاهنامه فردوسی است که با روایت دلنشینی مریم نشیبا گوینده پیشکسوت رادیو و بازی جمعی از بازیگران رادیو در ایران‌صدا به صورت. رایگان قابل دریافت است.

شاهنامه بزرگ‌ترین کتاب به زبان پارسی است که در همه جای جهان مورد توجه قرار گرفته و به بسیاری از زبان‌های زنده جهان ترجمه شده است.

به گزارش روابط عمومی ایران‌صدا و فضای مجازی معاونت صدا؛ علاقه‌مندان می‌توانند از این پس از طریق دریافت اپلیکیشن رادیو، به پایگاه کتاب گویا دسترسی داشته و از محتوای آن به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنند.

ایران‌صدا یک برنامه اینترنتی در حوزه رادیو است که زیر نظر معاونت صدا فعالیت می‌کند، مخاطبان علاقمند به رادیو می‌توانند آرشیو رادیو و برنامه‌های پخش شده در این رسانه را از طریق این اپلیکیشن پیگیری کنند.

این برنامه از بخش‌های متعددی تشکیل شده است که یکی از بخش‌های پر مخاطب آن به کتاب‌های گویا اختصاص دارد که با همکاری بهترین و مجرب‌ترین گوینده‌ها و دوبلر ها تولید می‌شود.

معاونت صدا با طراحی، اجرا و انتشار این برنامه دست به دست حوزه کتاب داده است تا هر چه بیشتر فرهنگ کتاب خوانی را در میان مخاطبان رادیو جا بیاندازند.

چندی پیش حمید شاه آبادی معاونت صدا در نشست خبری رادیو امداد از استقبال ایرانی‌ها در خصوص بخش کتاب گویا ایران صدا خبر داد و به خبرنگار ایرنا گفت که برنامه ایران‌صدا توانسته است نظر مخاطبان رادیو را خیلی زود به خود جلب کرده و بازخوردهای خوبی دریافت کند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha