۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶
کد خبر: 83351455
T T
۰ نفر

جشنواره خبر خوب به میزبانی هرمزگان برگزار می شود

۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۳۶
کد خبر: 83351455
جشنواره خبر خوب به میزبانی هرمزگان برگزار می شود

بندرعباس- ایرنا- مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان از برگزاری جشنواره "خبر خوب" به منظور افرایش ارتباط و تعامل روابط عمومی دستگاه های استان و رسانه ها در سال جاری خبرداد.

به گزارش ایرنا، فاطمه رکن الدینی روز پنجشنبه در مراسم نخستین دوره آموزشی فضای مجازی و امنیت اطلاعات گفت: وظیفه روابط عمومی دستگاه های استان شفاف سازی و پاسخگویی به رسانه ها و اذهان عمومی است که این مهم باید در اولویت فعالیت روابط عمومی های دستگاه ها قرار گیرد.

وی افزود: آموزش کارکنان زیر مجموعه دولت در استان همواره مورد تاکید استاندار هرمزگان بوده و تمرکز و اعتقاد ما نیز بر این محور جهت افزایش دانش از طریق دوره های آموزشی متفاوت است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل دوره های آموزشی فضای مجازی و امنیت اطلاعات، گفت: بالا بردن سطح دانش و آگاهی کارکنان روابط عمومی دستگاه ها و فرمانداری های استان و بروز بودن اطلاعات این همکاران در حوزه فناوری، اطلاعات و امنیت، از اهداف برگزاری این دوره است.

رکن الدینی تاکید کرد: روابط عمومی ادارات شهرستان ها باید فعال شوند تا بتوانند در کمترین زمان شائبه های مربوط به سازمانها در هر نقطه از استان را پاسخگو باشند.

۷۱۹۸/۶۰۴۸

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha